Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle kelpaa äidin tekemä ruoka mutta ei vaimon

Vierailija
28.08.2018 |

Väärät keitinpotut,väärin paistetut pyttipannupotut. Sianliha kaikissa muodoissaan on läskiä, paitsi joulukinkku. Ja äidin tekemä sianlihakastike. Salaatit ja tomaatit kelpaa mummulassa,samat ei kotona. Makaronilaatikosta aina sama valitus, väärin tehty. Nudanlihapihvit on aina läskiä..... Ihan sama ,jos ei kelpaa. Harmi kun lapsille kelpaa, mutta joutuvat kuulemaan ainaista valitusta huonosta ruoasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoruokintaan,eiköhän ala ruoka kuin ruoka maistua.

Vierailija
2/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin tuohon jo ensimmäisen aterian jälkeen, että herra on hyvä ja tekee itse vastaisuudessa. 

Mä en muuten myöskään lähtisi tekemään niitä sen mutsin tekemiä lempiruokia - omassa parisuhteessa tiedän etten osaa tehdä yhtä hyvin (eri ruokakulttuuri). Mies tekee meillä sitten äitinsä reseptejä ja maukkaita ovat, joskaan eivät miehen mielestä yhtä hyviä kuin äidin tekeminä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan hyvä! Mies epäilemättä kokkaa itse perheelleen silloin.

Vierailija
4/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kokkaat sille? Mä sanoisin että jos ei kelpaa niin joko kokkaa itse tai palaa äidin pöytään. 

Vierailija
5/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin kokkaamisen vastaavalle miehelle 2 viikkoa sitten. Jännityksellä odotan mikä tästä seuraa. Toistaiseksi on syönyt eineksiä. Eilen koetti tulla kyselemään, että mitä ruokaa olis. Kerroin, että sitä mitä hän laittaa.

Vierailija
6/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammanpojan sitten menit itsellesi ottamaan, onneksi olkoon loistavasta valinnasta.

Vierailija
7/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa: mies kokkaa kaiken ruoan.

Vierailija
8/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voi tulla nälkä, jos ei aio äitinsä luokse muuttaa. Tai sika opettelee itse laittamaan sikansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän