Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ihmeen takia pohdin jo 23-vuotiaana ikääni ja stressaan vanhenemista.

Vierailija
27.08.2018 |

Aivan kun jokin minussa käskisi olla jatkuvasti parempi, aikuisempi, menestyneempi ja hillitympi.
Pitäisi saada kokonaisuus jatkuvasti paremmin haltuun. Kehitys ei saa pysähtyä ja uraa täytyy luoda kiireellä.
Miksi en voi vain nauttia siitä, että olen nuori.
Olen nuori vielä 10 vuoden päästä. Vaikka silloin kai olisi hyvä olla jo jonkinlainen vakaus tai ainakin talous suht. tasapainossa.
Tosin kaikille kaikki eri ajalla.

Minusta vain tuntuu, että minun on pakko saavuttaa, kehittyä. Olen innokas oppimaan ja eteenpäin menevä. Olen henkisesti aikuistunut ja helpottunut siitä.
Janoan ympärillä olevia mahdollisuuksia. Suotta pelkään, että mahdollisuudet loppuvat kun vanhenen.
Luulen, että olen kuitenkin enemmän oma itseni vanhetessa jokaisella saralla. Tiedän ehkä mitä haluan mitä vanhemmaksi tulen.

Ehkä minua vain sitten jännittääkin tuo, ettei ole enää niin paljon tilaa virheisiin. On pakko pärjätä yksin, jota teen kyllä nytkin mutta tulevaisuudessa suuremman vastuun kanssa.
Ehkä olen jo nyt hieman uupunut ja muutenkin fyysisesti sairas, että murehdin siksi omaa jaksamista vanhempana.
Murehdin tulevaa vastuuta.

Onko joku osannut samaistua nuorena tai osaako joku nuori samaistua nyt?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tiedän myöskin olevan jatkuvasti vahvempi ja osaan ottaa asioita paremmin vastaan. Käsitellä ja vain hyväksyä.

Ehkä vanheneminen on mukavaa.

Silti välillä ahdistun iästäni :D

Ap

Vierailija
2/8 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua <3 Monella on varmasti tuossa iässä samansuuntaisia ajatuksia, minullakin oli. Kriisiä että mitäs tässä elämässä nyt onkaan meneillään, ja pitäisikö jo olla aikuisempi ym. 

Mutta älä murehdi, jos saan vinkin sanoa niin turvaa Jumalaan. Pikkaisen helpottaa kun ei tarvitse joka asiaa kantaa omilla harteillaan,  Hän meinaan auttaa ja siunaa kun sitä pyytää :) *on kokemusta* Tsemppiä ap!

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
4/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on joku ikäjuttu, muistan itsekin samassa iässä tunteneeni itseni vanhaksi ja miettineeni noita asioita.

Menee ohi, nyt mä olen 36 eikä tunnu vanhalta ollenkaan. :D

Vierailija
5/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen et ole ensimmäinen joka näitä juttuja on miettinyt.

Katso ap tämä ajatuksella:

Saat paljon hyviä vinkkejä elämään. Ja käytä sitä aurinkovoidetta...

Vierailija
6/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi kiirehtiä kuin jäädä petiin makaamaan

Vierailija
7/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu murrosikään.

Vierailija
8/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset.. mut parempi kiirehtiä ku olla tekemättä mitään. Kunhan sais vaan päätettyä että mitä ja sais motivaatiota sen tekemiseen.