Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parin illan pano kutsui syömään, ja maksoi vain omat ruokansa

Vierailija
27.08.2018 |

Hän siis kutsui minut syömään, joten oletin että hän haluaa tarjota, mutta laskun tullessa ilmoittikin erittäin topakasti että "ERIKSEEN ERIKSEEN", kun tarjoilija kysyi miten maksetaan. Epäröin vielä kutsua puhelimessa pitkään, mutta hän vaan maanitteli että tulisit nyt, ja lopulta suostuin. Oliko minulta typerää odottaa että hän tarjoaa? Itselleni on itsestään selvyys että minä maksan, jos itse kutsun jonkun esim. syömään seurakseni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu normaaleihin käytöstapoihin, että kutsuja tarjoaa. Näin ei tällä kertaa käynyt. Kaikki eivät vaan käyttäydy odotetusti, sen kanssa täytyy elää.

Itse toimit hyvin kun et nolannut häntä vaikka hän mokasi tilanteen. Pisteet sulle.

Vierailija
2/3 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta panosuhteelta voi odottaa, enkä ole kuullutkaan, että Suomessa voisi olettaa kutsujan maksavan. Jossain muualla ehkä se maksaa, joka kutsuu, mutta ei täällä. Ei ne täällä mitään muutakaan. Kaikkea haluavat, mutta ei mitään herrasmiehen elkeitä, ja oletan että ap on nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taloudellinen hyöty on aloittajalle tärkeintä, sitä varten on ihan omat sivustonsa joilta etsiä "herrasmiehiä".