Miksi aamuvuoro 7-15 tuntuu paljon lyhyemmältä kuin 8-16?
Mun mielestä 8-16 tuntuu ikuisuudelta, kun taas 7-15 on paljon kivempi ja menee jotenkin nopeammin. Tai siis tuntuu siltä, sama aikahan tuo oikeasti on 8h molemmissa.
Kukaan muu samaa mieltä? 6-14 olisi varmaan vielä lyhyempi😂
Ja kun pääsee klo 15, tuntuu että on paljon enemmän vapaata kuin klo 16 päästessä.
Kommentit (17)
Tuo on totta. Kello kolmen jälkeen työnteko on tuskaa :D itse menen nykyisin 6-7 välillä ja lähden kolmelta. Tulee jopa ylitöitä mutta kolmen jälkeen alkaa olemaan jo finaalissa. Mulle ei väliä meenkö 6 vai 8 töihin niin aina kello 3 alkaa riittämään :)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä 8-16 tuntuu ikuisuudelta, kun taas 7-15 on paljon kivempi ja menee jotenkin nopeammin. Tai siis tuntuu siltä, sama aikahan tuo oikeasti on 8h molemmissa.
Kukaan muu samaa mieltä? 6-14 olisi varmaan vielä lyhyempi😂
Ja kun pääsee klo 15, tuntuu että on paljon enemmän vapaata kuin klo 16 päästessä.
Itse tykkään eniten 6-14 vuorosta, se sopii parhaiten elimistölleni. Saan silloin eniten aikaan töissä ja tuntuu siltä, että vapaa-aikaa on rutkasti enemmän kuin muissa vuoroissa.
Siirryin juuri tekemään 6-14 ja päivä tuntuu lyhyemmältä kuin 8-16. Onneksi meillä saa itse päättää.
Eikö teillä ole ruokataukoja lainkaan? Itse töissä 7-15:30. 8 tuntia töitä ja 30 min ruokataukoa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole ruokataukoja lainkaan? Itse töissä 7-15:30. 8 tuntia töitä ja 30 min ruokataukoa.
Meillå työaika 7 tuntia 15 min ja siihen lisäksi ruokatauko
Vierailija kirjoitti:
Meillä ruokatauko sisältyy työaikaan.
4
Vierailija kirjoitti:
Meillä ruokatauko kuuluu työaikaan (ainakin vielä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillå työaika 7 tuntia 15 min ja siihen lisäksi ruokatauko
Kermaper-seet..
Mulle iltapäivä on aina vaikeaa..voisin tehdä vaikka 5-13 vuoroa😂😂 mitä vähemmän iltapäivää niin sen parempi!
Olen huomannut, että monet tykkää noista aikaisista vuoroista. Itselleni sopii paremmin esim. klo 9-17. Eräässä entisessä työpaikassani jonkun piti aina päivystää klo 17 asti, ja minä olin ainoa, joka halusi sen myöhemmän vuoron.
Aamulla ei keskittyminen herpaannu samalla tavalla kuin iltapäivällä.
Minä myös 8-16 ja hirveätä tuskaa. Se viimeinen tunti ei vaan kulu. Miehellä on hyvä työaika. Ma-To 7-15.30 ja Pe 7-13. Sillä tuntuu pitkältä vkloppu.
Joo kyllä kolmen jälkeen on aina loppu. Se viimeinen tunti on todellista taistelua.
Koska aamun tunnit menevät aina nopeammin.