Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro mitä erikoista terapeuttisi on sanonut tai tehnyt...

Vierailija
27.08.2018 |

Missä tilanteissa olet kokenut terapeuttisi käyttäytyneen erikoisesti? Pystyitkö suhtautumaan tapahtuneeseen jälkikäteen huumorilla vai vaivaako asia vieläkin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan: iäkäs terapeutti ehdotti, että tasapuolisuuden nimissä tarjoaisin kasvisruokaa syövälle ystävälle ruoaksi pihvejä hänen käydessään minun luonani.

Vierailija
2/20 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotti seksuaalista kanssakäymistä pedagogisessa mielessä. En suostunut, mutta otin vitsillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kertoi "vittuilevansa minulle" ja nauttii siitä, kun näkee naamastani, milloin "piikki uppoaa"

Vierailija
4/20 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti sanoi minulle, että hän on meistä se, joka käynneillä puhuu enkä saa tarttua hänen sanomisiinsa.

Vierailija
5/20 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kerran puhelu johon vastasin ja se oli terapeuttini mutta se ei puhunut kuin taustalla ja oli varmaan vahinko koko puhelu ja sitten se sanoi seuraavalla käynnillä että mä olin muka soittanut vaikka mä en soittanut vaan se, se oli outoa

Vierailija
6/20 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin terapeutille että olin silloin vielä täysin totaalikokematon naisten suhteen niin hän vastasi siihen epäuskoisen kuuloisena että "mutta sähän olet hyvännäköinen"

Vierailija
7/20 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajani 'terapeuttini' sanoi ettei voi yhtään tietää mitä kukakin puhuu ja onko se totta. No miksi sitten yleensä puhua yhtään mitään jollei mihinkään usko?? 

Vierailija
8/20 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttini kutsui minua väärällä nimellä puolen vuoden terapiassa käynnin jälkeen. Kolmen vuoden terapiassa käynnin jälkeen terapeuttini unohti, mitä alaa opiskelin, vaikka opiskeluista oli puhuttu pitkään ja hartaasti, koska mietin alanvaihtoa.

Näistä (Ja muistakin) mokista johtuen koin, ettei terapeutti ollut oikeasti kovinkaan kiinnostunut asioistani. Sain hänestä välinpitämättömän vaikutelman.

Vierailija
9/20 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypnotisoija sanoi minun olevan hyvännäköinen ja kai tiedän sen itsekin. 

Vierailija
10/20 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaksi vuotta terapiassa, ja koko sinä aikana kaikki mitä terapeuttini sanoi oli suurin piirtein tässä: "No mitäs tänään kuuluu?" "Vai niin." "Niinkö?" "Niin." "Mmmm."

En hyötynyt terapiasta.

Vierailija
11/20 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoi asiaa josta hänellä ei ole mitään tietoa, mutta kommenttinsa sitä vaatisivat. Tosella ärsyttävän ammattitaidotonta.

Koittaa vähätellä syytä miksi käyn terapiassa, koska projisoi tilannetta oman suppean käsityksensä mukaan, eikä halua uskoa ja ymmärtää minua. Tämä siksi, koska olen tahallani asettanut itseni heikkoon asemasn ja kertonut hänen toimintaa vahvistavia asioita sitä ennen. Olen pettynyt hänen ammattitaitoonsa.

Vierailija
12/20 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti edellistä asiakasta yli 10 minuuttia liian pitkään. Laitoin tekstarin että aikani oli tasalta.

Sitten selitti että asiakas oli uusi ja siksi piti pidempään.

Vierailija
13/20 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerroin terapeutille että olin silloin vielä täysin totaalikokematon naisten suhteen niin hän vastasi siihen epäuskoisen kuuloisena että "mutta sähän olet hyvännäköinen"

Samanlaiset kokemukset. Terapeutin mielestä pitäisi olla jotain seurustelukokemusta siihen mennessä, kun on 20v. Muuten oli mukava nainen ja tykkäsin käydä luonaan. Hän sentään yritti luoda keskustelua. Nykyinen miespuolinen psykologi vain hymähtelee ja ei millään tavalla johda keskustelua tai tarjoa toisenlaista näkökulmaa omiini. Haluaisin vaihtaa psykologin naiseen. Naiset kun ovat "enemmän kiinni tunteissaan", niin voisin jopa saada apua ongelmiini.

N21 keskivaikea masennus

Vierailija
14/20 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi minun olevan niin hyvännäköinen ettei mieheni kyllä varmasti pettäisi minua, psyk.sairaanhoitaja kyseessä. En enää käy hänellä onneksi, halusi myös monesti halata jonka koin vastenmieliseksi.

Vierailija
15/20 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotti että hankkisin miehen ja se auttaisi masennukseen. Joo, niitä miehiähän hankitaan tosta noin vain... Ihan itse olen halunnut olla koko elämäni (30 v) sinkkuna. Not.

Vierailija
16/20 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakenlaisissa terapioissa sitä ihmiset käy ja Kela maksaa vielä lystin

Vierailija
17/20 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sairaus, jonka takia en ole voinut olla juurikaan työelämässä. Tämä on ollut minulle kova paikka, koska olen pitkälle kouluttautunut. Terapeutti totesi, että ihme, että sun lapsista on kuitenkin tullut noin työteliäitä.

Vierailija
18/20 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kirjoitan sitten kun jaksan.

Vierailija
19/20 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kyllä oikeastaan psykologi, jolla ei ollut terapeutin pätevyyttä, eikä siis varsinaista virallista terapiaa tehnytkään. Kävin kuitenkin hänen juttusillaan joitain kertoja kymmenisen vuotta sitten, kun oli haastavampi vaihe elämässä. Uskon, että hän yritti vain saada asioita mielessäni realistisiin mittasuhteisiin, mutta loppujen lopuksi minulle jäi vain tunne siitä, että hän vähätteli huoliani eikä pitänyt niitä oikein minkään arvoisina. En muista enää, mitä hän sanoi, mutta tuon tunteen kyllä muistan.

Vierailija
20/20 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisi ja yritti naamioida sitä tekoyskällä. Luottamus meni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi