Juustoportin sokerittomat jugurtit
Mitä tykkäätte? Itse tykkään tölkkibanaanista ja pikkupurkissa on luumua.
Kommentit (16)
tykkään sekä mangosta että banaanista.
Tykkään keittiössä käydessä hörppiä sitä banaania suoraan tölkistä 😋
Mangoa on meillä, hyvää. Syötän taaperollekin, ei tarvitse erikseen hedelmäsoseita ja maustamatonta sekoitella.
Mango on ihanaa, banaanikin ihan syötävää. Olen ostanut tuota mangoa joka viikko.
Avasin jonkin aikaa sitten juuri kaupasta ostetun purkin, ja sen sisällä oli hometta kannessa ja pinnassa, en muista mikä tuon merkin maku se oli. Sen jälkeen on tökkinyt pahasti.
Onko ne makeutettu jotenkin muuten? En voi sietää näitä ylimakeita jugurtteja mitä käytännössä kaikki maustetut ovat. Teen mieluummin itse hedelmistä ja turkkilaisesta/kreikkalaisesta jugurtista.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne makeutettu jotenkin muuten? En voi sietää näitä ylimakeita jugurtteja mitä käytännössä kaikki maustetut ovat. Teen mieluummin itse hedelmistä ja turkkilaisesta/kreikkalaisesta jugurtista.
Ei ole käytetty makeutusaineita eikä sokeria. Vain hedelmien luonnollinen sokeri.
Mäkään en siedä ylimakeita jugurtteja. Syön siis yleensä makeuttamattomia luonnonjugurtteja. Nämä juustoportin ovat hyviä, toki rasvaa on 3.5%. ap
Molemmat tölkkijugut hyviä :) Silti useimmiten valitsen kyllä maustamattoman kreikkalaisen ja lisäilen ite hedelmäsosetta tmv sekaan, mutta ihanaa, että vihdoinkin on vaihtoehto niille hirveän imelille sokeripommijuguille. Ja näyttää muillekin maistuvan nimittäin omassa lähiruokakaupassa ainut jogurtti, mikä ikinä on loppu on nuo Juustoportin ja siinä ne Valiot ynnä muut nököttää hyllyllä.
Ihan kaameeta on ainakin se mango. Tavallinen maustamatonkin parempaa.
Mango on superhyvää, banaanissa on jokin outo jälkimaku?
Jos niitä sais laktoosilla nii voisin kokeilla
Vierailija kirjoitti:
Onko niissä kökköjä?
Ei ole, ihan sileitö ja suht löysiä, kun myös sakeuttamisaineet on jötetty pois.
Tölkit ovat hienoja.