Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko kaverillesi jos saisit tietää, että hänen exänsä petti häntä

Vierailija
26.08.2018 |

Erosta yli vuosi ja kaveri on vasta vähän aikaa sitten päässyt yli miehestä. Sain tietää kun lapseni päiväkotiin tuli viime viikolla uusi lapsi, jonka toinen vanhemmista on kaverini exä. Lapsi sen ikäinen, että suhteen aikana saanut alkunsa. Kaveri ei ole mikään mun hyvä ystävä, mutta sellainen jonka kanssa välillä jutellaan ja nähdään porukalla. Kerronko kaverille vai annanko olla kun ovat kuitenkin jo eronneet?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole mitään oikeutta puhua hoitamasi lapsen asioista.

Vierailija
2/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, et todellakaan kerro! Miksi repiä haavoja auki tai luoda uusia sellaisia, kun kerrot että ystäväsi on vasta päässyt yli erosta? Ja kun kyseessä ei ole erityisen läheinenkään ystävä. Huolehdi omista asioistasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään kertoisi. En kaverille enkä kenellekään muulle. En edes miettisi tuollaista.

Vierailija
4/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole vaitiolovelvollisuutta?

Vierailija
5/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, lapsi voi olla myös adoptoitu, jolloin voi olla minkä ikäinen vain

Vierailija
6/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla ole mitään oikeutta puhua hoitamasi lapsen asioista.

Ei ap lasta hoida, vaan hän on samassa päiväkodissa kuin ap:n lapsi.

Vierailija
7/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen edes pohtii kertomista? Ap, mikä sinussa on vialla?

Vierailija
8/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole vaitiolovelvollisuutta?

Siis tämä lapsi on samassa päiväkodissa minun lapsen kanssa, en ole hoitajana päiväkodissa.

Vierailija
9/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ystävyydelle kävisi jos selviäisi että tiesit etkä kertonut?

Miehillä on sanonta bros before hoes, aina.

Vierailija
10/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen edes pohtii kertomista? Ap, mikä sinussa on vialla?

Itse haluaisin tietää jos exäni olisi minun aikana tehnyt lapsen toisen kanssa. Mutta tosiaan kun kaveri vasta päässyt yli exästään niin ehkä jätän kertomatta. Itse kuitenkin loukkaantuisin, jos saisin jälkeen päin tietää, että kaverini tietää mutta ei kerro minulle.

Vierailija
11/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa se sulle kuuluu, ja voihan toi lapsi olla vaikka sen nyxän edellisestä suhteesta. Parempi vaan kun ei mene lusikkaa sotkemaan soppaan joka ei sulle kuulu?

Vierailija
12/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sitä katsoisinko kaverin hyötyvän tiedosta. Nythän mies kumminkin on jo ex, joten mitä väliä. Jos he aikoisivat esim. Palata yhteen, kertoisin. Sitä kyllä ihmettelen, miten ap tietää päältäpäin, että ko muksu on tämän exän biologinen lapsi?

Vierailija
13/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite juttelisin sille miehelle jos meette joskus samaan aikaan viemään tai hakemaan lapsia päiväkodista. Kysyisin että onko pettänyt vai mikä juttu tämä on. Kaverille kertoisin ehkä vähän myöhemmin, koska luultavasti tulee kuitenkin kuulemaan asiasta.

Vierailija
14/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu sitä katsoisinko kaverin hyötyvän tiedosta. Nythän mies kumminkin on jo ex, joten mitä väliä. Jos he aikoisivat esim. Palata yhteen, kertoisin. Sitä kyllä ihmettelen, miten ap tietää päältäpäin, että ko muksu on tämän exän biologinen lapsi?

No en ihan 100% varma olekaan mutta hieman samaa näköä (tosin vaikea niin pienestä lapsesta sanoa) ja ainakin mies kutsui itseään isäksi lapselle, esim ”nyt isä lähtee, heippa”. Mutta toki adoptoitu lapsi olisi yhtä lailla oma lapsi jota kutsutaan isäksi.

Vierailija
15/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ihan 100% varma olekaan mutta hieman samaa näköä (tosin vaikea niin pienestä lapsesta sanoa) ja ainakin mies kutsui itseään isäksi lapselle, esim ”nyt isä lähtee, heippa”. Mutta toki adoptoitu lapsi olisi yhtä lailla oma lapsi jota kutsutaan isäksi.

Et oo tosissas?

Mullekin on tultu sanomaan, että kylläpä on äitinsä näköinen lapsi, kun ovat luulleet minun lapsekseni. (Ei ollut.)  Ja tuota seuraavaa miehen kutsumista itseään isäksi lapselle ja adoptiopohdintaa en edes jaksa lähteä kommentoimaan. Voi mooses.

Vierailija
16/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissas?

Mullekin on tultu sanomaan, että kylläpä on äitinsä näköinen lapsi, kun ovat luulleet minun lapsekseni. (Ei ollut.)  Ja tuota seuraavaa miehen kutsumista itseään isäksi lapselle ja adoptiopohdintaa en edes jaksa lähteä kommentoimaan. Voi mooses.

No oikeassa olet, en voi olla täysin varma onko kyseessä miehen biologinen lapsi. Pitäisikö mieheltä kysyä? Kun joku täällä ehdotti, että juttelen sille miehelle.

Vierailija
17/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Kyse kuitenkin exästä, josta jo päästy yli. Antaa vanhojen kaivelun olla, se ei enää ketään hyödytä.

Vierailija
18/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kyllä kuulla jos mun kaveri tietäis jotain tollasta. Mutta et voi tietää haluaisiko sun kaveri tietää. Joten ehkä parempi kuitenkin olla sekaantumatta. Voi tulla aika kiusalliset vuodet sulle, kun joudut kuitenkin sitä kaveris exää välillä nähdä.

Vierailija
19/19 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan siitä millaisista asioista olette tottunut puhumaan ja kertomaan kaveriporukassa. Esimerkiksi omassa porukassa kerrotaan ja juorutaan aina toisillemme kaikki mitä on tapahtunut, joten tollanen uutinen ei voisi jäädä kertomatta. Mutta jos te ette yleensäkään sekaannu toistenne asioihin niin sitten ei kannata sanoa asiasta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi