Selkä kipeä + orgasmi kateissa
Minulla on jokin hermo painuksissa selässä. Säteilee jalkaan, jossa tuntohäiriöitä, samoin sukuelimissä, kestänyt useamman viikon. Pissaaminen on vähentynyt ja orgasmit eivät tunnu/niitä ei tule lainkaan. Olen tästä tietysti lääkäreille sanonut, mutta väyläni on tk ja sairaalan päivystys, vastaus on "seurataan, jos pissaaminen loppuu kokonaan, lasket allesi tai jalka alkaa läpsyä, kuvataan". Fysiatrille on lähete, mutta aika 3 kk päästä.
Pelkään hermovauriota, mutta tätä ei oteta tosissaan. Ketään tuo sukuelinten tunnottomuus ei kiinnosta. Olen nainen.
Kokemuksia?
Kommentit (3)
Pitää olla ilman orgasmeja siihen asti kun selkä paranee. Jos nytkähtelet paljonkin juuri selästä ja siitä kipeimmästä kohtaa saadessasi orgasmin niin täytyy vaan jättää väliin kunnes paranee. Tietysti voit etsiä eri asentoja joka ei kävisi hermoon.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla ilman orgasmeja siihen asti kun selkä paranee. Jos nytkähtelet paljonkin juuri selästä ja siitä kipeimmästä kohtaa saadessasi orgasmin niin täytyy vaan jättää väliin kunnes paranee. Tietysti voit etsiä eri asentoja joka ei kävisi hermoon.
Ei se ongelma ole kipu, vaan tuntohäiriöt. Orgasmia ei tule lainkaan tai jos tulee, se ei tunnu miltään. Sukuelimet ovat koko ajan puutuneet. Jokin hermo on puristuksissa, ja en tiedä, voiko jäädä pysyvä hermovaurio. Siksi kyselen kokemuksia.
Ap
Kokemukseni perusteella sanoisin, että ainakaan syövästä ei nyt ole kysymys.