Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirosin naapurini eilen humalassa. Kuoli tänään onnettomuudessa. Onko tämä sattumaa?

Vierailija
26.08.2018 |

Poden huonoa omatuntoa siitä että kirosin naapurin eilen. Oliko hänen kuolemansa sattumaa vai tottelivatko henget minua. Olen siis aina ollut skeptikko ja kirouksen langetin tunnekuohussa ja osittain huumorilla, mutta kyllä mietityttää...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumaa. Unohda asia ja lopeta juominen, se ei sovi sinulle.

Vierailija
2/8 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että naapurisi sinä tapoit. Onneksi oikeudessa pitävää näyttöä ei ole, sillä yliluonnollista ei yleensä haluta todeksi tunnustaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oli sattumaa! Ja nyt minä kiroan... SINUT! Kjäh kjäh kjäh! Enjoy your last day on Earth!

Vierailija
4/8 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä tiedeohjelmassa yks tanskalainen fysiikan proffa sanoi, että woodoo on mahdollista.

Vierailija
5/8 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä tiedeohjelmassa yks tanskalainen fysiikan proffa sanoi, että woodoo on mahdollista.

On. Woodoo on. Onneksi voodoo ei ole.

Vierailija
6/8 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kävi niin, että kirosin Neymarin 4 v sitten mm-skaboissa. Seuraavana päivänä hän loukkaantui. Siis loukkaantui oikeasti. Eli selkä meni ja joutui leikkaukseen.

Vähän aikaa sitten riitelin esimieheni kanssa, kirosin hänet ja nyt häneltä on löytynyt syöpä. Yli 50-kymppinen nainen on, joten todennäköistähän se on että tuon ikäiselle joku syöpä onkin. Mutta enää en uskalla kirota ketään.

Tuota Neymarin juttua olen ajatellut monta kertaa näiden 4 vuoden aikana.

Vierailija
7/8 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattumaa. Unohda asia ja lopeta juominen, se ei sovi sinulle.

Oli eka ja vika kerta kun olen noin humalassa... Ja toivon todella että oli sattumaa!

Vierailija
8/8 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkimaailman asioilla ei koskaan leikitä! Kirous kostautuu vielä moninkertaisena👊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi