Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko fiksu ja hyväkäytöksinen mies naisten silmissä "luuseri", jos hän ei ole korkeakoulutettu ja tienaa paljon rahaa?

Vierailija
26.08.2018 |

Vai millä perusteilla te määrittelette sen, että kuka on "luuseri"?
Ja josko tällä kertaa jätettäisiin väliin ne jeesusteluviestit, joissa kerrotte, että "siis niinku mä en yhtään ymmärrä mistä tässä puhutaan, koska kato niinku hei mä en niinku ollenkaan määrittele ketään luusereix jne."

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin naisten mielestä on, toisten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä on niin pitemmälle kuin lyhyemminkin koulutetuille miehille ottajansa. Luuserit on mielestäni niitä, jotka ajelehtii elämänsä päämäärättä muiden elätettävänä. Perusfiksuus on mielestäni sitä, että osaa hoitaa asiansa ja tulee toimeen omillaan. Koulutustasolla ei niinkään ole vaikutusta vaan sillä elämänasenteella.

Vierailija
4/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä on niin pitemmälle kuin lyhyemminkin koulutetuille miehille ottajansa. Luuserit on mielestäni niitä, jotka ajelehtii elämänsä päämäärättä muiden elätettävänä. Perusfiksuus on mielestäni sitä, että osaa hoitaa asiansa ja tulee toimeen omillaan. Koulutustasolla ei niinkään ole vaikutusta vaan sillä elämänasenteella.

Eli esim. Albert Einstein ei ollut fiksu, koska hän ei osannut hoitaa asioitaan itse?

Vierailija
5/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minun mielestäni jonkinlaista varallisuutta ja/tai hyvä tulot pitää miehellä olla jotta ei ole luuseri. Näin myös naisella. Jotain pitää jäädä hyvistä tuloista säästöönkin esim. asuntolainan lyhennysten ja/tai osakesijoitusten myötä. Eihän elämä kanna jos ei taloudestakin huolehdi, toisaalta kantaa jos talous on hyvällä tolalla vaikka muuten olisikin vaikeaa.

Vierailija
6/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli esim. Albert Einstein ei ollut fiksu, koska hän ei osannut hoitaa asioitaan itse?

Elättikö hän itsensä työllään vai ei?

Vierailija
7/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuneiden liittojen takana on hyvä keskinäinen yhteys ja vuorovaikutus. Jos Einstein kohtelisi minua välinpitämättömästi tai jopa huonosti, ei hänen meriiteillään olisi mitään merkitystä miehenä. Jos taas yhteys syntyy luuserin kanssa, asenne ratkaisee, voiko aloittaa yhteiselämän.

Vierailija
8/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle luuseri mies on sellainen jolla ei ole mitään tavoitteita, joka ei saa itsestään irti mitään, ei ole kauhean tekeväinen ihminen vaikka olisikin kiinnostunut tekemään mutta ei vaan tee. Joskus luuseri mies voi olla sellainen että on ihan mukava persoona ja on sillä työkin mutta muuta ei tee kuin töitä tai makaa lahnana kotona pelaamassa videopelejä, ei ikinä mihinkään lähde, eikä mistään innostu jne. 

Kyllä varmaan on sellaisia naisia joilla on yhtä matalat tavoitteet kuin miehellä mut sit olis paras et sellaisen naisen etsii eikä valiteta kuinka aina nainen sorsii kun mies ei ole naiselle sopiva.

Siinäkin tulee esille onko mies fiksu jos ei osaa laittaa sanoiksi mitä haluaa suhteelta ja mitkä on odotukset toiselta. Mut luuserimiehillä nyt ei vissiin paljon odotksia olekkaan kuin se et nainen näyttää hyvältä, osaa siivota, tehdä ruokaa ja panna.

Ärsyttää itseäni tällaiset miehet.

Itse olen paljon tehnyt elämässäni, kehitän itseäni lukemalla ja opiskelemalla, olen käynyt lukion ja ammattikoulun, musiikkiopistosta olen valmistunut ja käynyt lisäkoulutuksia. Olen ollut osana erilaisia leirejä teinistä asti jotta voisin oppia lisää itsestäni, rakastan taiteen tekemistä ja se on myös työni, teen sitäkin joka päivä. Harrastan laulamista ja soittamista, kuntosalia, lenkkeilyä viikottain. Matkustaminen on mukavaa ja risteileminen. Kokkaaminen ja leipominen ovat ihanaa ja aina haluan oppia valmistamaan jotain uutta ja ihmeellistä. Olen kiinnostunut videopeleistä, niitäkin itse olen pelannut lapsesta asti. Olen todellakin koti-ihminen enkä kauhean menevä, etenen hittaasti kehityksessäni mutta silti sitä etenemistä tapahtuu, olen introvertti jolla on 2 hyvää ystävää, enempää en tarvitse. En käy ulkona viihteellä, enkä polta. Olen mielestäni "hyvä tyttö". Rakastan naisellista pukeutumista, ja olen aina siistiksi laittautunut, minusta miehelle pitää näyttää hyvältä jotta kiinnostus suhteessa pysyy. Mies saisi olla samaa tasoa. Mutta ei noita helposti löydy. Luuserit minusta kiinnostuvat usein koska minusta saa kiltin ja rauhallisen kuvan jota on helppo lähestyä mutta sitten kun mulle puhuu niin huomaa etten ole niin yksinkertainen.

Vierailija
9/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elättikö hän itsensä työllään vai ei?

Elätti. Jos kuitenkin luet uudestaan tuon oman viestisi, niin huomannet, että et puhunut ainoastaan itsensä elättämisestä. Tai ehkä huomasit sen jo viestiäsi kirjoittaessa, koska peukutit itse omaa viestiäsi. Huvittavaa.

Vierailija
10/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sä nyt olet taas asian omassa päässäsi päättänyt. Eihän sillä mitään merkitystä ole mitä naiset sanoo tai sillä mitä Prisman käytävillä tapahtuu.

Vierailija
11/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun silmissäni. Naiset eivät ole yksi henkilö.

Vierailija
12/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla korkeakoulutettu, mutta tarvitsee olla koulutettu. 

Ei tarvitse tienata paljon, mutta itsensä pitää kyetä työllä elättämään.

Luuseri on aikuinen, joka on kouluttamaton ja elää yhteiskunnan tukemana. Heidän kaltaisilleen ei pitäisi olla sijaa tässä yhteiskunnassa.