Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kaveripariskunnan mökillä ja miehille ja naisille oli eri tarjoilupöydät

Vierailija
26.08.2018 |

Minut ohjattiin tietysti naisten pöytään. Siellä oli tarjolla erilaisia salaatteja, täytettyjä paprikoita, patonkia, juustoja, viinirypäleitä ja grillattavaksi maissia ja kasvisnyyttejä. Kylmästä löytyi makeita siidereitä, kuoharia ja booli.

Viereisessä miesten pöydässä oli saarioisten valmis italian- ja punajuurisalaattia ja muu puoli olikin sitten grillattavaa, makkaraa, pihvejä ja kanankoipia. Juomana olutta, konjakkia ja kirkkaita.

Pidin tätä asetelmaa vähän erikoisena mutten sanonut mitään kun pidin kuitenkin "omista" tarjottavistani. Onko yleistäkin tällainen järjestely?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti Porvoossa nämä juhlat...

Oli tällainen työpaikkatapahtuma jossain ollut,naisille jotain salaattia ja miehille grillilihaa.Nainen valitteli nälkää.

Naisia oli kielletty menemästä grillipöytää ja miehiä salaattipöytään?

Vierailija
22/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oliko tää ns. istuva illallinen, jossa naiset oli plaseerattu siihen naisten pöytään ja miehet miesten pöytään ja niissä piti istua koko ilta?

Vai oliko kyseessä buffet, jossa itse kasattiin lautaselle se mitä halusi syödä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pöydät merkitty uros- ja naarassymbolein, oliko naisten pöytä punainen ja miesten sininen, tuliko naisille napakka karatepotku jos pyrkivät pihvipöytään ja päinvastoin?

Vai olisiko niin, että isäntäväen oli helpompi laittaa eri pöydille kasvis- ja liharuuat ja juomat sinne mihin ne mahtui ja vieraat veti tällaisen johtopäätöksen?

Vierailija
24/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ”naisten pöytä” oli tarkoitettu alkuruokapöydäksi ja toinen pääruokaa varten.

Vierailija
25/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot, mutta tuli mieleen eräs tapaus kun olin teini-ikäinen.

Meidän mökillämme, äidin syntymäpäivillä oli sukulaisia ja muutama tuttavapariskunta. Toinen näistä pariskunnan miehistä oli sellainen kunnon vanhan ajan sovinisti. Muistan kuinka kommentoi minua (olin muistaakseni 13v) uimapuvussa että siinä on kyllä sellainen kinkku että kelpaisi. (hyi hitto oikeasti) ja olin silloin mieleltäni vielä ihan lapsi, leikin barbeilla ja hevosilla yms. 

Kun aloimme syömään niin tämän miehen vaimo otti lautaselleen pihvin. Mies otti lautasen naisen kädestä ja heitti sen nurmikolle nurin päin (kertakäyttölautanen) ja sanoi "akka menee sinne rehujonoon sitten" ja repäisi vaimoaan hiuksista salaattipöydän suuntaan. Kävi silloin hirveästi sääliksi tuota naista :( Onneksi kuulin että pari vuotta myöhemmin erosivat.

Vierailija
26/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te porvoon hokijat ikinä kyllästy?

Aiheeseen liittyviä kommentteja ja mielipiteitä otetaan vastaan, kiitos.

ap

Jos teet tällaisen aloituksen et voi odottaa järkevää keskustelua.

Vierailija
27/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäuskottava tarina. knjakki paljastaa että keksitty tarina. juntit eivät juo konjakkia.

Vierailija
28/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pöytien välillä vartijoita? Millaisia seurauksia oli jos otti väärästä pöydästä? Entä muunsukupuoliset? Saivatko ottaa kummasta pöydästä halusivat? Entä miespuolinen kasvissyöjä? Pakotettiinko hänet syömään lihakimpaleita?

Vierailija
29/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan hyvä idea.Tosin olisin varmaankin käynyt jotain ottamassa miesten pöydästä.Riippuen siitä kuinka paljon olisin maistanut.

Vierailija
30/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkkärinä oli naisille suklaata ja miehille grillimakkaroita. En ole ap, mutta olin samoissa juhlissa

Ei ollut samat juhlat.

Oikeasti siellä oli naisille jälkkärinä biodynaaminen retiisinlehti ja miehille kahvi ja konjakki.

Se konjakkihan oli jo ruokajuomana äijille. Naisille olisi pitänyt olla tummaa suklaa 1x1 cm paloina, semmoista 145%:sta. Ettei vaan ole makeaa. Ja yksi kuivattu mustikka. 

Vierailija
31/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pöytien välillä vartijoita? Millaisia seurauksia oli jos otti väärästä pöydästä? Entä muunsukupuoliset? Saivatko ottaa kummasta pöydästä halusivat? Entä miespuolinen kasvissyöjä? Pakotettiinko hänet syömään lihakimpaleita?

Näitä "muunsukupuolisia" ei esiinny Suomessa muualla kuin Helsingin Puu-Vallilassa, joten heitä ei lähtökohtaisesti tarvitse huomioida.

Vierailija
32/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan hyvä idea.Tosin olisin varmaankin käynyt jotain ottamassa miesten pöydästä.Riippuen siitä kuinka paljon olisin maistanut.

Aivan, riippuu humalatilasta, miten paljon enää tuossa vaiheessa maistaa. 

Vierailija
33/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä hakenut lihaa miesten pöydästä.

Vierailija
34/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu, mutta voi olla että jos on tosi tarina niin ehkä järjestäjä on saanut jonkun älynväläyksen, että tehdäänpä näin niin on helpompi hakea sitä ruokaa. Ehkä on aikaisemmin seurannut mitä naiset ja miehet syö ja sen perusteella tehnyt jaon. Mutta en oikein pääse täysin sisälle tähän että mistä on kyse, uuden kokeilu vai vittuilu vai mikä.

Vierailija
35/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän mökillämme, äidin syntymäpäivillä oli sukulaisia ja muutama tuttavapariskunta. Toinen näistä pariskunnan miehistä oli sellainen kunnon vanhan ajan sovinisti. Muistan kuinka kommentoi minua (olin muistaakseni 13v) uimapuvussa että siinä on kyllä sellainen kinkku että kelpaisi. (hyi hitto oikeasti) ja olin silloin mieleltäni vielä ihan lapsi, leikin barbeilla ja hevosilla yms. 

Kun aloimme syömään niin tämän miehen vaimo otti lautaselleen pihvin. Mies otti lautasen naisen kädestä ja heitti sen nurmikolle nurin päin (kertakäyttölautanen) ja sanoi "akka menee sinne rehujonoon sitten" ja repäisi vaimoaan hiuksista salaattipöydän suuntaan. Kävi silloin hirveästi sääliksi tuota naista :( Onneksi kuulin että pari vuotta myöhemmin erosivat.

Kukaanko ei tuohon puuttunut?

Vierailija
36/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hakenut miesten pöydästä lihaa, tai siis oikeasti sitä kirkasta, pullon mukaani, kävellyt ulos, juonut siitä puun alla hiljaa heilutellen itseäni.

Vierailija
37/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun vanhempasi ja muut aikuiset katsoivat sivusta tätä repimistä? Hullujako ne ovat/olivat?

Meillä tuommoinen jätkä löytäisi itsensä maasta pideltynä, poliisi olisi kutsuttu paikalle.

Vierailija
38/38 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaanko ei tuohon puuttunut?

Kyllä se känniörveltäjä-idioottimies sitten kuskattiin kotiinsa ja sanottiin ettei tarvitse enää meidän mökillemme tulla ikinä. Tämä nainen yöpyi mökillämme.

t. 25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan