Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan järkyttynyt, rektoseele ja

Vierailija
26.08.2018 |

nyt apua mitä pitää tehdä jatkossa. Tuo siis todettiin gynekologilla ja se ei oireile. Kuinka pian käy niin, että on mentävä leikkaukseen, jos se siis luiskahtaa kokonaan ulos... Altistaako tämä myös kohdunlaskeumalle?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä laskeumaa. Multa leikattiin rektoseele viime jouluna. Kolme synnytystä takana. Hemmetin kipeä toipuminen, mutta kannatti.

Jos ei oireile muuten niin ei leikata, todennäköisesti vaan jumppaa jumppaa. Jos alkaa vaivaamaan niin sitten leikataan. Yksilöllistä tämäkin. Toisilla ei ala vaivaamaan, toisilla alkaa nopeastikin. Itselläni kolmannen synnytyksen jälkeen alkoi heti vaivaamaan erilaisilla ulostamisongelmilla.

Millaisia vaivoja oli? Mulla joskus ulostamisvaivaa, mutta suoli kuitenkin tyhjenee itsestään. Eli nyt vaan supistelen, siis jumppaan. Ap

Vierailija
22/62 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä yleisiä vaivoja, en tunne ketään jolla olisi ja siksi olen ihan ahdistunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni nuo on aika yleisiä.

Vierailija
24/62 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä laskeumaa. Multa leikattiin rektoseele viime jouluna. Kolme synnytystä takana. Hemmetin kipeä toipuminen, mutta kannatti.

Jos ei oireile muuten niin ei leikata, todennäköisesti vaan jumppaa jumppaa. Jos alkaa vaivaamaan niin sitten leikataan. Yksilöllistä tämäkin. Toisilla ei ala vaivaamaan, toisilla alkaa nopeastikin. Itselläni kolmannen synnytyksen jälkeen alkoi heti vaivaamaan erilaisilla ulostamisongelmilla.

Millaisia vaivoja oli? Mulla joskus ulostamisvaivaa, mutta suoli kuitenkin tyhjenee itsestään. Eli nyt vaan supistelen, siis jumppaan. Ap

Suoli ei tyhjentynyt kokonaan. Ravasin koko aamupäivän joka ikinen päivä vessassa isommalla hädällä enkä siltikään saanut suolta tyhjäksi. Jouduin auttamaan sormin joko painamalla emättimen puolelta seinämää tai pahana päivänä se tuotos piti sormin kaivaa ulos. Ei kovin kivaa. Lisäksi alaselkäkipuja sekä laskeuma painoi myös virtsarakkoa eli ravasin pissalla usein. Toisinaan oli tunne, että koko alapää tippuu, painontunne alapäässä oli kova. Pierut pääsi ilmoille vaikka pidätin, samoin ilmaa kertyi emättimeen.

Vierailija
25/62 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
26/62 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt voi tehdä vielä? Ap

Vierailija
27/62 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että se pysyy tuollaisena ja pärjään? Ap

Vierailija
28/62 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan ihan säikähdin kun tuonne alapäähän peilin kanssa kurkkasin. Ap

Vierailija
29/62 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nimenomaan siinä emättimen takaseinässä. Ap

kohdunkaula

Vierailija
30/62 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
31/62 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on nimenomaan siinä emättimen takaseinässä. Ap

kohdunkaula

Niin, mutta se hävisi kun suoli tyhjeni. Tai pieneni. Ja kohtu on korkealla, se ei ole laskenut. Ap

Vierailija
32/62 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/62 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika yleisiä, niistä ei vaan puhuta.

Vierailija
34/62 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/62 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo näkyvä pallo menee piiloon hetkeksi jos painan siitä kädellä tai supistan lihaksia. Ja se näkyy emättimen aukon alapuolella. Ap

Vierailija
36/62 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kuukausi sitten gynekologilla, ja hän sanoi, että on peräsuolen laskeumaa. Onko tämä nyt sitä? Ap

Vierailija
37/62 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
38/62 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Die Seele liebt die Vielfalt.

Vierailija
39/62 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun uloste pakkautui sinne peräsuoleen, seinämä venyi ja pullisteli emättimen kautta ulos. Totta helkkarissa se vaivaa, mulla oli yhtä idiootti gyne. Oli mentävä yksityiselle, toinen yksityinen gyne vasta tiesi. Pääsin kotjausleikkaukseen, siinä samalla korjattiin emättimen ammottava suu. Suosittelen.

Vierailija
40/62 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjausleikkauksessa siis venynyttä pussia leikattiin pois.

Pussi venyy emättimen puolelle ja uloste pakkautuu siihen eikä tule ulos. Mulla ei ollut edes kakkahädän tuntua, piti vain käydä kellonajan mukaan ja tarpeeksi usein. Muuten tuntui kuin pallo jalkojen välissä, ja tunki ulos emättimen kautta, ja hankautui housuissa.

Imukuppisynnytys ja pahat repeämät. Näistä ei vaan niin puhuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi