Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antisosiaaliset, miten hoitaa välit perheeseen?

Haluanollayksin
26.08.2018 |

Tarkoitan nyt oikeasti ihmisiä jotka voivat olla viikon poistumatta kotoa ja näkemättä ulkopuolisia ihmisiä. Koko muu perhe on sosiaalinen. Asun omillani mutta äiti, sisko ja veli kinuaa jatkuvasti tapaamista. Etenkin äiti on kyllä tosi rakas mutta en ymmärrä miksi aina pitäisi olla näkemässä? Nykyaikana on nämä nettijututkin yhteydenpitovälineenä ja päivittäin ollaan yhteydessä. Sitten kun perun tapaamisen niin itku ja syyllistys.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kuitenkin päivittäin yhteydessä jotenkin, se on tosi paljon, ja pitäisi riittää heille. Miksi edes olisit nnin usein, jos olet aikuinen ja sinulla on oma elämä.

Millä viestitte? Puhelut, whatsap, tekstarit?

Vierailija
2/11 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsup lähinnä, myös ääniviestein. Soitellaan myös.

Minustakin perheeni saisi nyt katkaista napanuoran mutta jatkuva syyllisyys silti kalvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antisosiaalisuus tarkoittaa rikosten tekemistä.

Vierailija
4/11 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antisosiaalinen: persoonallisuushäiriö, jossa on piittaamattomuutta omasta ja muiden turvallisuudesta ja loukkaa muiden oikeuksia

Vierailija
5/11 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa no en kyllä loukkaa ketään.

Olen työtön ja asun maaseudulla yksin. Olen aina haaveillut siitä että saisin olla vain yksinäni omassa rauhassa, mutta perhe ja ystävät ei millään meinaa hyväksyä asiaa.

Vierailija
6/11 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vain introvertti, eli akkusi latautuvat yksinolosta ja kuluvat sosiaalisesta kanssakäymisestä? Tee tämä perheellesi selväksi.

Vierailija
7/11 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet introvertti, et antisosiaalinen. Termit haltuun.

t:introvertti

Vierailija
8/11 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vetää omat rajat. Kerro ystävällisesti että tapaat kyllä mielelläsi muttet niin usein koska kaipaat paljon yksinoloa. Luulisi että oma perheesi tuntee sinut ja luonteesi? Kyllä pitäisi ymmärtää. Muu perhe voi tavata toisiaan useammin ja sinä osallistut silloin kun sullekin sopii.

Vierailija
9/11 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttina voin sanoa, etten juurikaan tapaa sukulaisia, edes läheisimpiä. Lienevätkö samanlaisia, kun eivät kinua tapaamisia hekään.

Termeistä jankkaaville voin sanoa, että yleinen luulo on, että sosiaalisen vastakohta olisi antisosialinen. Täällä on ennenkin joku heittänyt kysymystä läheisen mahdollisesta antisosiaalisuudesta, jolloin ollaan keskusteltu juurikin sosiaalisuuden piirteestä ko. ihmisessä. Olen kiinnittänyt huomoita juurikin siksi, että kahdella tuttavallani on diagnosoitu antisosiaalinen persoonllisuushäiriö.

Vierailija
10/11 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku outo lintu mä olen koska en kaipaa ihmisseuraa ja kaikki tapaaminen on tosiaan viimeisen päälle vastenmielistä pakkopullaa. Ikävä kyllä tätä ei voi suoraan sanoa kun loukkaantuvat.

Vierailija
11/11 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asosiaalinen? Vrt. aseksuaalinen.

Olen aikuisten lasten (3) äiti. Lapset asuvat omillaan ja antavat minun olla rauhassa.

Käyn itse asiassa useammin vierailulla kuin he minun luonani eli 3-4x/v.

WhatsAppilla viestimme, harvemmin soittamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi