Mitä ajatuksia sulle herää Cheekin päätöskeikoista?
Eihän tuota voi kuin ihailla vaikken hran esittämästä musiikkigenrestä yhtään perustakaan. Mutta jotenkin voin vain ihailla, tuo tyyli, tinkimättömyys, ilmeinen rehellisyys sanoituksissa imartelee ne miestä itseään tai ei jne. Biisit "Teille joilla on paha olla" ja "Keinu" ovat lempparini.
Ristiriitainen fiilis samalla, onko hän niin "lesoleuhka" kuin antaa välillä ymmärtää, miljoonat nousseet nuppiin vaikka tokihan ansaitsemallaan mammonalla saa myös nauttia. Kuinkahan moni kys asennetta pursuavista biiseistä on tehty maniavaiheessa..
Kommentit (7)
Ihan sama vaikka lopettaa, en sen kummemmin jää kaipaamaan. Olen kyllä kuunnellut Cheekkiä esim. Monesti lenkkeilessä ja kerran käynyt keikalla kun oli se kovin hype muutama vuosi sitten. Tulee uusia artisteja ym. Musiikista voi olla montaa mieltä, mutta hyvin on hommansa hoitanut ja tehnyt sellaisia juttuja mihin moni Suomi artisti aivan heti pystyy.
Vois lopettaa oikeasti eikä vain lupaillaan. Jäbä aloittanut tämän
lopettamisella vedättämisen jo 3 vuotta sitten.
Täytyy ihailla kaveria ja haikea olo tulee.
Olen ihan iloinen että lopettaa. "Musiikkinsa" on ollut aivan järkyttävää kuraa, noloa suorastaan. Toivon, että tekee elämällään jotain järkevää ja rakentavaa seuraavaksi!
Cheekin vanavedessä tuli lisää lahjattomia räppäreitä ja nyt niitä on kaikkialla. Toivottavasti Rap hiipuu Cheekin lopettaessa,
Aloin tuntea enemmän sympatiaa sen jälkeen, kun kertoi bipolaarisuudestaan. Muuten tuo egoilu ja raha, naiset, viina- meininki ei iske, ärtymyksensekaista huvitusta herättää. Keskenkasvuiselta vaikuttaa. En myöskään itse havaitse hänessä mitään erityistä karismaa.
Pelko mitä paskaa se seuraavaksi suoltaa.