Miksi niin moni mies pilaa ulkonäkönsä kasvattamalla viikset ja/tai parran?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä tosi pieni leuka ja hälle ainakin sopii parta. Saa leuan näyttämään semmoiselta miehekkäältä :D
Mahdollisessa tappelutilanteessa damsellia puolustaessakin oiva etu, kun vastustaja hämmentyy tämän nyrkin hujahtaessa jykevännäköisen partaleuan läpi kuin tyhjää vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä tosi pieni leuka ja hälle ainakin sopii parta. Saa leuan näyttämään semmoiselta miehekkäältä :D
Toi on muuten totta. Jos miehellä on pieni tai jopa olematon leuka, niin parralla saa tasoitettua mittasuhteita. Olen aina ihmetellyt, miksei Hjallis Harkimo pidä partaa. Auttais paljon.
Saattaa tulla sinulle shokkina, mutta kaikilla miehillä ei kasva parta kun aivan minimaalisesti.
Parta kasvaa. Itsestään ja pyytämättä. Ja miksi oletusarvosi on, että kaikki haluavat esittää itsensä edullisimmassa ja huolitelluimmassa mahdollisessa valossa? Itse en ainakaan halua. Vastenmielinen ajatuskin.
Toisille miehille parta sopii,toisille ei ja kaikille ei edes kunnolla kasva. Moni mies näyttää pojalta kun ajaa partansa ja viiksensä. Itse pidän eniten sängestä,tietenkään sekään ei kaikille sovi. Sänki on seksikäs.
Mä en pidä lainkaan sileäksiajelluista. Ihan parasta on pitkä tukka ja siisti lyhyt parta.
Ja sitten paljastuu se kaksoisleuka ja sitten lähtee kumppani