Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudella työpaikalla työkaverit ystävystyneet keskenään - en tiedä miten toimia, help!

Vierailija
25.08.2018 |

Ongelmani on, etten edes tiedä, haluanko mukaan siihen porukkaan, joka tapaa työajan ulkopuolella. Jos siis kutsu tulisi. Olen ollut 2 kk töissä siellä, eikä kukaan ole pyytänyt numeroani tai pyytänyt minua osallistumaan mihinkään. Maanantaina on aina kova pulina mitä on tehty, missä käyty, mitä syöty ja juotu. Olen nykyään töissä jotenkin vaivaantunut, kun tuntuu, että "pitäisi" jotenkin liittyä joukkoon. Siis antaa signaalia, että kiinnostaisi. Vaikkei juuri kiinnostakaan. Ulkopuolelle jääminen vain tuntuu sekin vähän huonolta vaihtoehdolta.
Miten toimisit tilanteessani?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltainen ala - koko työporukka naisia.

Ap

Vierailija
2/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyisivät niin vastaisin rehellisesti etten jaksa after work-juttuja. Joskus voin tulla mutten jatkuvasti. Muuten olisin hiljaa koko asiasta, kekkuloitkoon keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua vaivaa varmaan ulkopuolisuudentunne, ei niinkään se, ettet pääse mukaan. Se, että muut elävät omassa keskinäisessä lintokodossaan ja sinut on jätetty ulkopuolelle.

Vierailija
4/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, lisääkin saa kommentoida. Jotenkin hankala tilanne olla keskellä tällaista kaverilaumaa.

Ap

Vierailija
5/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee työsi ja se siitä. Anna akkojen juoruta.

Vierailija
6/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee työsi, ole ystävällinen, sulje työpaikan ovi takanasi ja siitä hetkestä alkaa vapaa-aikasi.

Vierailija
7/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naisvaltaisella alalla yli 15 vuotta eikä yhdessäkään työpaikassa ole ollut työkavereitten kanssa yhteistä vapaa-aikaa muutamaa kaverusta lukuunottamatta. Monella on perhe, poika/tyttökaveri, harrastukset jne. eikä siihen väliin mahdu jokaviikonloppuista työkaveritapaamista.

Missä näitä naisvaltaisia työpaikkoja on, joissa naiset ei ole perheen kanssa lauantaisin ja sunnuntaisin?

Vierailija
8/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Sama tilanne edellisessa tyopaikassa. Vaihdoin tyopaikkaa ja taas sama homma. Kohta vuoden oon ollut eika kukaan ole pystynyt numeroa tai Facebook kaveriksi. Masentavaa.

Vierailija
9/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako viimeksi tulleena pyytää itse numeroita vai odottaa, että työkaverit pyytävät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä