Keksitään hyviä puolia sinkkuudesta
Aloitan: jos on sinkku, niin ei voi tulla petetyksi tai jätetyksi.
Kommentit (62)
Ei tarvitse hävetä menneisyyttään.
Saa jättää likaiset sukat keskelle lattiaa jos huvittaa.
Ei tarvitse ostaa seksihepeneitä, vaan saa pukeutua kulahtaneisiin puuvillakalsareihin vaikka joka päivä.
Voi olla itsepäisestä syystä ilkeä muille joilla on jo perhe ja kaikki.
Voi istua vaikka koko päivän aaveella eikä se kenellekään mitään kuulu :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse ostaa seksihepeneitä, vaan saa pukeutua kulahtaneisiin puuvillakalsareihin vaikka joka päivä.
Tää ei pidä ihan paikkaansa. Pitää pukeutua siististi aina alusvaatteita myöten, koska ei tiedä mihin joutuu.
Ei oo turhaa draamaa, paitsi siis ittensä kanssa jos on ollakseen. xD
Voi huomioida ittensä täysillä :D
Ei tarvii hyväksyä kenenkään huonoja puolia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei pidä ihan paikkaansa. Pitää pukeutua siististi aina alusvaatteita myöten, koska ei tiedä mihin joutuu.
Tavallaan totta, toisaalta olen ollut lääkärissä ties miten hirveissä alusvaatteissa eikä ne ole koskaan sekuntia pidempään katsoneet. Mutta hyvä tekosyy ostaa kauniimpia puuvilla-alushousuja, mistä tulikin mieleen että sinkkuna saa päättää itse mihin rahansa käyttää.
Ei tarvitse miellyttää/harrastaa seksiä vain perherauhan takia.
Ei tarvitse siivota kenenkään muun sotkuja.
Saa kieriskellä yksinäisyydessä ja itsesäälissä niin paljon kun haluaa.
- Joustavuus elämäntavan ja elämänvalintojen suhteen. Esimerkiksi ulkomaille töihin lähteminen on huomattavasti helpompaa kuin perheellisillä.
- Sinkku saa olla enemmän rauhassa tökeröiltä lapsentekouteiluilta kuin pariutuneet.
- Pystyy olemaan oma itsensä. Oman ja ystävieni kokemuksen perusteella liian monessa parisuhteessa, varsinkin mies-nais -sellaisissa, esiintyy sellaista ala-asteikäisten roolileikkiä. Ikään kuin pääasia olisi se, että toisen tulee olla korostetusti "mies" ja toisen perinteinen "nainen". Molemminpuolinen rakkaus ja yhteensopivuus vaikuttavat olevan sivuseikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Saa vaihtelua seksiin.
Kuka saa, kuka ei... Terveisin ruma nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse miellyttää/harrastaa seksiä vain perherauhan takia.
Tämä! Hirvittää että mihin kaikkeen esimerkiksi pienten lasten äidit joutuvat venymään, aivan kuin mies olisi yksi lapsi siinä porukassa vaan lisää.
Saa mennä ja tulla miten haluaa. Lupia ei tarvi ruinata.
Koti on niin siisti kuin tykkää, kaikki huushollin asiat saa päättää itse (sisustus, huonekalujen paikka ja määrä, remontit ym.)
Saa itse päättää mitä kanavaa telkkarista katsoo, vai katsooko. Ja kuunteleeko musiikkia vai ei.
Saa päättää milloin menee nukkumaan, koti hiljenee silloin kun haluat. Ja oikeasti myös pääsee nukkumaan kun väsyttää, eikä kukaan kihnuta vieressä vongaten seksiä ja loukkaannu, jos et jaksa. Eikä tarvi "ees kokeilla" mitään mitä et halua.
Ei tarvi käydä toisen mieliksi tyhmissä kyläpaikoissa tai sukuloimassa.
Ei tarvi tehdä juuri kompromisseja.
Kukaan ei loukkaa esim. flirttailemalla muille, ilkeile, valita jostain mitä tee/et tee tai teet huonosti.
Saat päättää rahoistasi itse.
Saat päättää jääkaappisi sisällöstä itse ja tehdä sitä ruokaa, mitä haluat.
Saat olla rauhassa halutessasi.
Saat näyttää miltä haluat ja pukeutua miten tykkäät.
Ah, autuutta!!
Rahaa menee paljon vähemmän, kun ei ole ahmattimiestä syömässä kaikkea ruokaa. Yllättävän monella naisella menee parisuhteessa paljon enemmän rahaa, kun mies syö vaan niin käsittämättömän paljon. Tai mies haluaisi syödä ulkona tms. Se joka syö enemmän saisi maksaa myös ruoasta isomman osuuden!
Saa syödä kaiken suklaavanukkaan yksin.