Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko siskollenne/ystavallenne pieneksi jaaneita lasten vaatteita / tarvikkeita, jos han antaisi niita eteenpain omille kavereilleen?

Vierailija
03.05.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä he niillä tekevät sen jälkeen, on ihan heidän asiansa. En siis halua itse niitä takaisin, vaan olen sanonut mm. omalle sisarelleni, että myyköön vaikka huutonetissä käytön jälkeen :)

Vierailija
2/9 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain haluan säästää itselläni, en anna kiertoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli niissä ei ole ollut mitään " tunnearvoa" . Tosin yleensä ne ovat palautuneet takaisin.

Vierailija
4/9 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, olen myös saanut paljon ystäviltäni lastentarvikkeita, samalla diilillä.

säästössä vain tunnearvoltaan tärkeimmät.

Vierailija
5/9 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin jotain takaisin, voisin esimerkiksi sanoa, että:" -nämä haluaisin sitten takaisin" . Kävikö mielessä?

Vierailija
6/9 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytyy muistaa, että vauvan vaatteetkin menee käytössä aika nuhjaantuneiksi (kulumista, pukluja, kakka- ja ruokatahroja), että haluaako niitä sitten enää takaisin?

Vierailija
7/9 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin kiertoon.

Vierailija
8/9 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

npäin.

Vierailija
9/9 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka sattuisin toisen lapsen saamaan, noh joopa joo... hän sitten vahingossa? ilmoitti myyneensä ne kirppiksellä!!! hemmetti olisin itsekin voinut ne myydä. enpä kehdannut suuttua mutta vähän mua ärsyttää silti.

en anna enää kellekään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi