Ylen areena kyykähti taas kun tiedotustilanne alkoi.
Mikä siinä on että vaikka kansa maksaa Yleisradiolle puoli miljardia euroa vuodessa, silti tulee pelkkää sekundaa? Sama tilanne aina kun on mm-kisat, olympialaiset tai muut isot urheilukisat. Ei tarvitse paljoa kaistan käytön lisääntyä kun se loppuu kesken. Mihin ne rahat menee?
Kommentit (10)
Mulla ei ole Yle Areena kyykännyt kyllä pitkiin aikoihin. No en kyllä noita suoria lähetyksiä ole valtavasti katsonut mutta jonkin verran kuitenkin. Pääosin käyttänyt muuta kuin suoria lähetyksiä. Huippupalveluhan tuo on kaiken kaikkiaan. Ei tuo mitään sekundaa ole kyllä. 1080p-kuvanlaatukin tarjolla monissa tallenteissa.
Toisessa ketjussa joku Ylen ajankohtaistoimittaja itki sitä että Yle ei saa tarpeeksi verorahoja. Siksi Kuopioonkin oli lähetetty kuvaaja joka oli kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa joku Ylen ajankohtaistoimittaja itki sitä että Yle ei saa tarpeeksi verorahoja. Siksi Kuopioonkin oli lähetetty kuvaaja joka oli kännissä.
Riittäisköhän jos nostais sen miljardiin euroon vuodessa?
No, Yle nyt on harrastustasolla muutenkin, joka asiassa. Eikä se rahalla parane. Ainoa laadun tae olisi runsas toimintojen karsiminen, ja loput toiminnat maksukortille. Ne loput toiminnat voisi sitten nopeasti kuopata, kun ei tuollaisesta kukaan halua vapaaehtoisesti maksaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Yle Areenan rahoitus on varmaan pienen pieni osa koko Ylen toimintaa.
Muuten olen sitä mieltä että Ylen rahoitusta voitaisiin vähän nostaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle Areenan rahoitus on varmaan pienen pieni osa koko Ylen toimintaa.
Muuten olen sitä mieltä että Ylen rahoitusta voitaisiin vähän nostaakin.
Olet oikeassa siinä, että Areenan rahoitus on pieni osa Ylen toimintaa. Valtaosa menee mielipiteen muokkaus osastolle.
Jaaha se edellinen keskustelu on poistettu. Ilopillerillä ja kumppaneilla tai muilla yleläisillä ei ollut pokkaa kuulla totuutta.
Käytettiin hienon drm-palikan tekemiseen. Ettei vaan kukaan voi katsoa videota ilman tuettua laitetta.