Miehen haluttomuus ahdistaa
Suhdetta takana 5 vuotta, ollaan kolmekymppisiä. Seksin määrä oli aluksi runsansa, päivittäin ja joskus monta kertaa päivässä. Puolen vuoden seurustelun jälkeen tahti harveni yhtäkkiä noin kertaan viikossa. Nyt seksin määrä on hiipunut entisestään, noin kertaan tai kahteen kuukaudessa. Miestä ei tunnu nykyään myöskään kiinnostavan minun nautinto, tai ainakaan ei ole halukas käsin tai suulla hyväilemään minua
Itselleni sopiva määrä voisi olla useamman kerran viikossakin. Aloitteiden teko minulla turhaa, koskaa mies torjuu vedoten milloin mihinkin.
Mitä tehdä? Mies ei tunnu olevan halukas puhumaan asiasta. Näyttää vain sulkeutuvan ja ahdistuvan kun yritän keskustella.
Onko kohtalontovereita? En kehtaa puhua asiasta kenellekään ystävälle. Onko kukaan saanut seksin määrää lisättyä enää?
Kommentit (3)
Jos mies ei halua puhua asiasta, niin sitten kyllä vaikuttaa pahalta tilanteelta, koska silloin ratkaisua on mahdotonta löytää? Mielestäni avoimuus ja asioista keskusteleminen on parisuhteen perusta. Jotenkin sun pitäisi saada mies puhumaan kanssasi.
Puolen vuoden aikana mies on saanut kymmenen vuoden puutteet pantua pois ja nyt on itselle sopiva tahti
Pup