Milloin Cheek tekee comebackin?
Mitä veikkaatte, minä vuonna Cheek järjestää Comeback -jättikonsertin?
Kommentit (17)
Ei tule takaisin. Jos tekee töitä, niin siirtyy todennäköisesti tuotantopuolelle.
Arvaan että tekee paluun vasta 2022.
Vai olisko sittenkin jo 2021...?
Tuotteen Cheek valmistus on lopetettu vähäisen kysynnän takia. Pahoittelemme häiriötä.
Toivottavasti ei koskaan, mutta veikkaan että viimeistään kahden vuoden päästä. Ei uskalla jättää myöhemmäksi, ettei ihmiset kokonaan "unohda" ja suosio laske liikaa.
EI IKINÄ! toivottavasti................ maailma halkeaa sen isosta egosta joka kompensoi vehkeen puuttumista
Vierailija kirjoitti:
Cheek ei palaa, mutta Jare palaa.
Jare H. Tiihonen palaa loppuun.
Vierailija kirjoitti:
EI IKINÄ! toivottavasti................ maailma halkeaa sen isosta egosta joka kompensoi vehkeen puuttumista
Sen verran isoego et peruspertsatkin itkee pöllöpalstoilla, kun se on nopeeta ja helppoo.
Mä uskon ja toivon että jare palaa jarena, tai cheekkinä. Ei väliä kunhan palaa! Veikkaan että jare tekee paluun vuonna 2020-2025! Oon kuullu kavereilta että jare tulis takasin muuta jarena! ❤️ Ps. I love you jare! 😘❤️🔥🎶
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, minä vuonna Cheek järjestää Comeback -jättikonsertin?
Toivottavasti EI koskaan!
Kyllä, teen paluun viimeistään vuonna 2035! Taisin sanoa aiemmin että en meinaa tehdä paluuta, mutta minulle on lähetetty sähköpostia, jossa anellaan takaisin tuloani. Millä paikkakunnalla haluaisitte että pidän ensimmäisen keikan?
Kaikki väärin. Ei tule takaisin.