Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolottaako sinua jos itselläsi porukan on hienoin talo, hienoin auto, korkein koulutus?

Vierailija
23.08.2018 |

Tuleeko sellainen fiilis, että olet kauhea ökyporvari ja leso, ja yrität piilotella ja vähätellä asiaa?
Vai onko sellainen fiilis, että mitä sitte, olet ansainnut ne asiat ja saa vähän ollakin pollea?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/14 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan mieti asiaa, olen oma itseni.

Ja jos lesoilisin niin ystävät eivät takuulla pitäisi enää yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En erityisesti selittele mitä  minulla on tai ei ole.

Vierailija
4/14 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kauheesti nolostuttaa. Ajelen Porschellani vain öisin.

Vierailija
5/14 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä mun ihmissuhteissa. Ystävinäni on niitä, joilla menee taloudellisesti heikommin kuin minulla - ja pari miljönääriä. Ihan muut asiat ratkaisevat. Itse sitä paitsi ajan Italian ihmeellä (Fiat) ihan vain siksi, etten halua hukata rahojani autoon. 

Vierailija
6/14 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolota, mutten silti kerro kenellekään.

Vierailija
7/14 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolota, siihen on jo niin tottunut.

Vierailija
8/14 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehuskele. Ne tietää, ketkä tietää. Että siinä mielessä voidi nolottaa, jos joku kaverini alkaisi mainostaa tätä uusille tuttavuuksille. Mutta ei mulla sellasia kavereita olekaan.

Vierailija
9/14 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin unohtui isoin pankkitili? Tai osakesalkku?

Vierailija
10/14 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut parissa työpaikassa, jossa minulla on ollut firman korkein koulutus. Minusta se on ollut huvittavaa, kun olen itse kuitenkin ollut vain päällikkötason tehtävissä ja johtajat/päättäjät ovat olleet korkeintaan jotain amiksen tai kauppakoulun käyneitä.

Vierailija
11/14 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humblebrag.

Vierailija
12/14 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoin talo ja hienoin auto voidaan hankkia velaksi. Jurristi/KTM/lääkäri-tyyppejä on joka jengissä. En nyt tiedä, mitä ketjun aloittaja odottaa tähän vastattavan, sen verran löysäksi jäi provo.

Vierailija
13/14 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin olen sellaisessa seurassa, jossa millään tavalla "ökyillään" tai edes tiedetään vieraampien ihmisten  omaisuudet ja opinnot. 

Vierailija
14/14 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kauheesti nolostuttaa. Ajelen Porschellani vain öisin.

Samoin! aina nolottaa! Autoni on paras ja kaunein, autoni sisutus noudattaa omien asujeni värejä ja materiaaleja.  Lapset istuvat kauniisti takapenkillä ja hymyillen vilkuttavat ohikulkijoille. Eivät riitele tai kiukuttele koskaan, ovat älyllisesti väkeviä. Itse olen kultivoitunut maailmankansalainen ja joudun aina pidättelemään viisauttani ihmisjoukoissa, tyydyn usein vain hymyilemään nätisti ja puhumaan nykytaiteesta R-kioskilla. Hyvä idea tuo ajella vain öisin! Voisin myös startata mittatilaustyönä tehdyn Teslani iltahämärissä.