Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla mahdollista että löysin 10 vuoden sinkkuelämän jälkeen TÄYSIN unelmiani vastaavan miehen?

Vierailija
23.08.2018 |

Olen haaveillut kirvesmiehestä, joka haluaisi rempata kanssani jotain mummonmökkiä. Hänen harrastuksensa tulisi olla sama kuin minulla (juoksu). Hänellä olisi hyvä olla samantapainen musiikkimaku (iskelmä, lavatanssit). Miten voi olla että löysin miehen jossa toteutuvat nämä kaikki? Ne pienemmätkin mitä olen ikinä keksinytkään toivoa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon.

Vierailija
2/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette tapailleet? Tulee mieleen, että feikkaa asioita ja tulee sitten myöhemmin miehen todellinen minuus esiin. Mutta toivottavasti näin ei kuitenkaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Onnea teille ❤

Vierailija
4/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Miehet aina ivailee että naiset jää yksin kun ovat niin kranttuja. Mutta kun eihän se naisia niin haittaa! Miksi tyytyisi johonkin mitä ei halua, kun yksinkin on hyvä? Olin ihan onnellinen sinkku vailla mieskontakteja (yrittäjiä kyllä piisasi) 5 vuotta kunnes löysin oman matchini :)

Vierailija
5/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olette tapailleet? Tulee mieleen, että feikkaa asioita ja tulee sitten myöhemmin miehen todellinen minuus esiin. Mutta toivottavasti näin ei kuitenkaan ole.

Hän on kertonut näistä asioista tietämättä minun mielipidettäni. Eikä tuossa aloituksessa ollut siis läheskään kaikkea, ei riittäisi tila jos näitä lähtisi luettelemaan. Muutaman kuukauden.

Vierailija
6/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon.

Kiitos :)

Vierailija
7/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Onnea teille ❤

Kiitos :)

Vierailija
8/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Mulle kävi samoin! Kannatti odottaa sitä ihan parasta.

Vierailija
9/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokin asia on liian hyvää ollakseen totta, niin....

Vierailija
10/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat kohtuullisia vaatimuksia.

Vierailija
11/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta, että jotkut saattavat alussa myötäillä asioita, koska haluavat parisuhteen.

Esimerkiksi, että mieskin harrastaa juoksua, saattaa tulla lenkillekin mukaan alussa.

Tai on sama musiikkimaku, mutta ei sitten olekaan jne.

Mutta jos tämä on aito (saattaa ollakin) niin onnittelut.

Yleensä kyllä jotain eroavaisuuksia on, kun ette ilmeisesti ole ihan nuoria.

Tuo, että sanoit, että täyttää pienimmätkin toiveesi, riippuu tietysti toiveistakin, mutta yleensä ei kaikkia toiveita kukaan täytä.

Kiinnostaisi tietää mitä ne toiveet on ja miten hän ne täyttää.

Vierailija
12/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta, että jotkut saattavat alussa myötäillä asioita, koska haluavat parisuhteen.

Esimerkiksi, että mieskin harrastaa juoksua, saattaa tulla lenkillekin mukaan alussa.

Tai on sama musiikkimaku, mutta ei sitten olekaan jne.

Mutta jos tämä on aito (saattaa ollakin) niin onnittelut.

Yleensä kyllä jotain eroavaisuuksia on, kun ette ilmeisesti ole ihan nuoria.

Tuo, että sanoit, että täyttää pienimmätkin toiveesi, riippuu tietysti toiveistakin, mutta yleensä ei kaikkia toiveita kukaan täytä.

Kiinnostaisi tietää mitä ne toiveet on ja miten hän ne täyttää.

Hän on siis kertonut näistä silloin kun tutustuimme eikä tiennyt minusta vielä mitään. Muita pikkujuttuja tässä on tullut monia, ihan sellaisia mitä on joskus vuosien varrella mielessäni juolahtanut kuinka kiva olisi tehdä toisen ihmisen kanssa, ja nyt yhtäkkiä saanut huomata, että vitsit nyt se tapahtuu :)