Mitä mieltä olet ihmisestä, joka antaa joululahjaksi itse neulottuja sukkia?
Käyttääkö ihmiset vielä villasukkia? Ilahdutko saadessasi niitä vai menevätkö suoraan kirppikselle?
Kommentit (26)
Kiva kuulla, että sukkiin suhtaudutaan periaatteessa positiivisesti. Ehkä uskallan antaa niitä tänäkin jouluna... :D Yritän kyllä olla antamatta sukkia samalle ihmiselle ihan joka vuosi. Erityisesti nuorten kohdalla mietityttää käyttääkö ne niitä. Mutta ei ole kukaan sanonut suoraan mitään. Ap
Aina ilahdun ja käyttöön menee. Harmittaa kun en itse osaa kutoa.
Mä tykkään enempi jonkun ihmisen tekemistä sukista kuin jonkun koneen tekeleistä. Pienet virheet sukissa ei haittaa, päinvastoin ovat uniikit.
Villasukat ovat parhaat, eivät hikoiluta ja pitävät jalat lämpöisinä.<3
Ei kaikki mummot tosiaan ole mitään sukankutojia. Nykyään on taas nuoretkin innostuneet käsitöistä, senhän näkee jo siitäkin, kuinka paljon on käsityöaiheisia blogeja.
Teen sukkia itse, mutta ilahdun myös jos joku minulle sellaiset itse kutomansa lahjoittaa, onneksi onkin sellainen ystävätär, jolla on käsityötaito ihan huipussaan. Niin hienoja, joita hän tekee en osaisi itse tehdä ja häneltä saamme melkein joka vuosi upeat villasukat sekä minä että mieheni. Ei niitä koskaan liikaa ole.
Todellakin arvostan. Lämmöllä ja ajatuksella tehty aikaavievä lahja.