Mitä mieltä olet ihmisestä, joka antaa joululahjaksi itse neulottuja sukkia?
Käyttääkö ihmiset vielä villasukkia? Ilahdutko saadessasi niitä vai menevätkö suoraan kirppikselle?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö ihmiset vielä villasukkia? Ilahdutko saadessasi niitä vai menevätkö suoraan kirppikselle?
Ihana ihminen. Olisin lahjasta todella otettu. Käytän villasukkia joka päivä paitsi ihan kuumimmilla kesähelteillä.
Arvostan! Olen villasukkafani ilman kädentaitoja.
Arvostan käsityötä ja olisin iloinen ja mielissäni lahjasta, jos saisin joululahjaksi villasukat,
T. 35+ vuotias mies (sinkku)
Ilahdun. Sekä jos minä saan tai joku lapsista saa. Mutta ei joka joulu, ei ne niin nopeesti kulu.
Tykkään, ja käyttöön menee! Muita aineellisia lahjoja en haluakaan.
Millä villasukat on korvattu?
Arvostan kovasti. Hienoa, jos joku viitsii käyttää niin paljon aikaa muhun🤗
Arvostan suuresti, yleensä herttainen äitini kutoo minulle sukat joululahjaksi. Tuntuu hyvältä pitää jalassa rakkaudella tehtyjä villasukkia.
Olisin tosi iloinen, jos työn jälki hyvää. Käytän päivittäin suurimman osan vuotta. Jos huonoilla taidoilla tehdyt kyhäelmät, kirpparille lähtisivät.
Arvostan. Käytän villasukkia paljon.
-m30
Oikea hyväntekijä! :) Varmasti menevät käyttöön. Ja niille, joilla ei esim. ole enää mummoa elossa tai mummo ei ole koskaan mikään sukankutoja ollutkaan, on aivan taivaan siunaus saada villasukat lahjaksi.
Oikea hyväntekijä! :) Varmasti menevät käyttöön. Ja niille, joilla ei esim. ole enää mummoa elossa tai mummo ei ole koskaan mikään sukankutoja ollutkaan, on aivan taivaan siunaus saada villasukat lahjaksi.
Minä olen 15-vuotiaasta lähtien tehnyt perheelle ja suvulle villasukkia joululahjaksi, se on sellainen perinne. Tykkään kutoa. Hukkuvathan ne varmaan niihin villasukkiin, ja etenkin mieheni, mutta ei voi mitään, ei ole kukaan takaisinkaan antanut. Välillä olen tehnyt myös pipoja tai lapasia, mutta tykkään vaan eniten tehdä sukkia. Joka vuosi koitan sentään keksiä vähän erilaisen sukkamallin minkä tehdä. Ja nyt siis kohta 15 joulua näitä tehnyt.
Jos on sopivan kokoiset, niin varmasti tulee käyttöön. Jokainen joka on itse neulonut tietää että niiden tekemisessä on työtä, ja että ne on arvokas lahja.
Täällä myös yksi joka arvostaa ja ilahtuu. En itse osaa neuloa ja villasukat kelpaa aina. Niissä yhdistyy kaunis ajatus ja muisto lahjan antajasta todella mukavaan käyttötavaraan.
Olen viluinen ihminen, joten kyllä kelpaavat. Sellainen kaino pyyntö olisi, että toivoisin sukkien olevan suurin piirtein oikeaa kokoa. Ei haittaa jos ovat liian isot, mutta ikävämpää on jos ovat liian pienet.
Riippuu vähän. Ilahdun kovasti jos tekijä on osannut valita minulle mieleisen värin ja mallin, mutta jos ei ole yhtään mieleinen, harmittaa kun on käytetty paljon aikaa sellaiseen mistä en tykkää.
Oon ihan superpettynyt jos en saa joululahjaksi villasukkia, muuta en edes toivo 😊 Se tunne kun saat pehmoisen paketin, tiedät että siellä on villasukat ja et malta odottaa millaiset ihanuudet sieltä paljastuu! Viime jouluna sain anopilta niiiin upeat punaharmaat villasukat, kuljen ne jalassa viikonloput 😄
Neuloin juuri viime talvena itselleni kahdet sukat
Arvostan. Itse tehdyt lahjat on parhaita.