Huono olo paskan parisuhteen jälkeen
Mies osoittautuikin pelottavaksi ja ällöttäväksi. Minulla on fyysisti huono olla kun ajattelenkin koko asiaa. En tiedä miten pääsen tästä yli ja voinko enää ikinä luottaa miehiin. Miten olette selvinneet kamalista suhteistanne?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Anna itsellesi aikaa ja muista olla myös armollinen itseäsi kohtaan. Suurin osa meistä on kokenut jollain tapaa paskan parisuhteen.
Aikoinaan omakin kumppani paljastui pelottavaksi ja ällöttäväksi. Minulla oli tästä pitkään paha olo, mutta ajan myötä se helpotti. Kolme vuotta suhteen päättymisestä tapasin ihanan miehen, johon pystyin heti luottamaan. Nyt olemme olleet yhdessä 7 vuotta.
Tsemppiä, kyllä se siitä :)
Kiitos tsempistä :) Ap
Ajan kanssa. Jos on tapahtunut jotain oikeasti traumatisoivaa (väkivaltaa, seksuaalista kaltoinkohtelua tms.), ammattiapuunkin voi turvautua (itse tein niin).
Vierailija kirjoitti:
Ajan kanssa. Jos on tapahtunut jotain oikeasti traumatisoivaa (väkivaltaa, seksuaalista kaltoinkohtelua tms.), ammattiapuunkin voi turvautua (itse tein niin).
Tätä olen miettinyt, ehkä pitäisi hakea ammattiapua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen miettinyt, ehkä pitäisi hakea ammattiapua. Ap
Helsingistä löytyy esim. Kilpolan lähisuhdeväkivaltatyön yksikkö, sieltä saa ilmaista keskusteluapua. Eikä tarviste olla helsinkiläinen.
Kiitos paljon viestesitä 5 ja 6. Ap
Anna itsellesi aikaa ja muista olla myös armollinen itseäsi kohtaan. Suurin osa meistä on kokenut jollain tapaa paskan parisuhteen.
Aikoinaan omakin kumppani paljastui pelottavaksi ja ällöttäväksi. Minulla oli tästä pitkään paha olo, mutta ajan myötä se helpotti. Kolme vuotta suhteen päättymisestä tapasin ihanan miehen, johon pystyin heti luottamaan. Nyt olemme olleet yhdessä 7 vuotta.
Tsemppiä, kyllä se siitä :)