Auttakaa mammat
En kyllä tiedä edes miten voisitte auttaa. Haluan kuitenkin avautua koska en voi tästä kenellekkään oikeasti puhua. Eli tilanne on se, että olen naimisissa oleva äiti-ihminen. Meillä on pitkä liitto takana. Mies tekee todella paljon töitä ja on jatkuvasti väsynyt, vuodesta toiseen, välillä enemmän välillä vähemmän. Hänestä ei riitä oikein muuhun kuin työntekoon. Tiedostaa asian ja koittaa tehdä liikkeitä asian korjaamiseksi. Seksielämä meillä on lähes kokonaan kuollut. Joulun jälkeen seksiä on ollut muistaakseni kaksi kertaa, joista molemmat kerrat on lopetettu kesken kun mies ei ole jaksanut ja molempien mielenkiinto loppuu kesken kaiken.
No, nyt tilanne on se, että olen mennyt ihastumaan toiseen. Hän on päätelmieni mukaan n. 10 vuotta itseäni nuorempi ja täysin eri elämäntilanteessa kuin itse olen. Vaikeammaksi asian tekee se, että hän on hyvän kaverini ja mieheni siskon kaveri. Ikinä en ole hänelle tästä puhunut, mutta jostain hän on asian saanut selville. Kaikin keinoin hän on koittanut jo talvesta asti estää meitä tutustumasta, estää ettemme törmäisi häneen missään. Nyt kävi kuitenkin niin yhtenä päivänä, että satuimme kaikki kolme samaan paikkaan lounaalle. Söimme siis yhdessä kun kaverillani ei ollut muuta vaihtoehtoa. Pääsimme vihdoinkin vähän tutustelemaan. Jännitti niin, että kädet tärisivät. Alusta asti (n. vuosi) minusta on tuntinut, että kiinnostus on molemminpuolista. En voi sille mitään, ajattelen häntä jatkuvasti, päivin öin. Haluaisin koko ajan hakeutua paikkoihin joissa hän on. Mutta olen myös vähän ujo. En uskalla mennä juttelemaan vaikka yhdessä lounastamisen jälkeen ajattelin, että hyvin voisin nyt mennä.
En halua rikkoa perhettä. Mutta väsynyt ja kärttyisä mies ei tee kauhean helpoksi unohtaa ihastusta. Varsinkaan kun seksielämä on niin surkeaa. Suoraan sanottuna haluaisin vain pussailua ja ihanaa seksiä ihastuksen kanssa. Sanokaa jotain.
Voisitteko kommentoida jotain, pliis.
Ap