Mitä nimesi kertoo sinusta?
Tulkitsen ihmiset nimen perusteella. Antakaa tulla nimiänne!
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Lotta
Kaksi variaatiota. Joko se hiljainen "heppatyttö", jolla on pitkät ja paksut hiukset ja käyttää vain vähän ripsiväriä. Kilttejä ja empaattisia. Pitävät suuresti eläimistä ja haaveilevat perheestä.
Tai se porukan kovaäänisin drama queen, josta tulee viihteellä vielä kovaäänisempi. Aina joku ongelma jonkun kanssa, luulevat itsestään liikoja ja kännissä oksentavat baarinulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Aune
Olet iloinen remseä eläkelläinen .ikä 75v.
Vierailija kirjoitti:
Zeinab
Olet 30 vuotias, ympärileikattu, huivitettu 3 lapsen äiti
Vierailija kirjoitti:
Emilia
Hiljaisempia, mutta ystävien kesken todella puheliaita. Hauskoja ja rempseitä. Neurtaaleja. Sängyssä kinky, mutta ei harrasta irtosuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Aulikki
Pitää käsitöistä. Asunnossa liikaa tavaraa ja astioita. Herttainen ja hyväntuulinen. Pitää lapsista ja pienistä koirista. Omistaa tai on omistanut potkukelkan.
Vierailija kirjoitti:
Piia
Perus mukava, ei mitenkään mieleenpainuva. Juoruilee ystäviensä kesken, istuu arki-illat tietokoneella tai puhelimella. Omistaa ainakin 4 muumimukia. Yleensä ruskeat hiukset ja perus kauniit kasvot.
Hei, täällä Zeinab. Väärin arvasit, sinä, joka nimitit minua ympärileikatuksi ja huivipäiseksi äidiksi. Olen alle 30-vuotias opiskelija ja maallistuneesta muslimitaustaisesta perheestä. En ole uskonnonvastainen, mutta uskonto ei minulle suuria merkitsekään arkisessa elämässäni. Pukeutumisen perusteella minua et katukuvassa erota. :) Kaikkea hyvää sinnekin! Vietän pääkaupungissamme ihan normaalia elämää eikä minua kannata pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Taru
Hymyileviä ja luonnostaan kauniit kasvonpiirteet omaavia. Saavat miehiltä huomiota. Puolipitkät hiukset. Ihan hauskaa seuraa, mutta luonne on aika neutraali. Viihtyvät luonnossa.
ssa kirjoitti:
Johanna
Se kunnon pissis teiki-ikäisenä. kovaääninen pomottaja, jonka on oltava kokoajan huomion keskipiste tai muuten aloittaa jonkun draaman. Viihteellä yleensä juo liikaa, itsee, oksentaa, huutaa, aiheuttaa draamaa. aikuistuttua rauhottunut, löytänyt miehen ja lapsi. Käyttää somea turhan paljon, mutta hyvä äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotta
Kaksi variaatiota. Joko se hiljainen "heppatyttö", jolla on pitkät ja paksut hiukset ja käyttää vain vähän ripsiväriä. Kilttejä ja empaattisia. Pitävät suuresti eläimistä ja haaveilevat perheestä.
Tai se porukan kovaäänisin drama queen, josta tulee viihteellä vielä kovaäänisempi. Aina joku ongelma jonkun kanssa, luulevat itsestään liikoja ja kännissä oksentavat baarinulkopuolelle.
Kaiman puolesta vastaan, että vikaan meni molemmat arvaukset.
Vierailija kirjoitti:
Irma
Tekee hyvää ruokaa ja taitava leipomaan. Kuuntelee radiosta Yle suomea ja omistaa keinutuolin. Yleensä aina hyvällä tuulella. Keksejä aina kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irma
Tekee hyvää ruokaa ja taitava leipomaan. Kuuntelee radiosta Yle suomea ja omistaa keinutuolin. Yleensä aina hyvällä tuulella. Keksejä aina kaapissa.
Totta. Iloluonteinen keksin syöjä!
Saija