Useimmiten kun kirjoitan tänne AV:lle avauksen, niin kirjoitan itse viestin sisällön otsikkokenttään ja varsinaiseen leipätekstikenttään pelkän "Niin", "Niin se vaan on.", "Miten on?" tms.
Kommentit (33)
Minä taas olen täällä ehkä kolmatta kertaa, enkä vieläkään ole keksinyt, mistä lyhenne AP tulee. Pikkuisen ärsyttävää!
AP? kirjoitti:
Minä taas olen täällä ehkä kolmatta kertaa, enkä vieläkään ole keksinyt, mistä lyhenne AP tulee. Pikkuisen ärsyttävää!
AP= aiheen perustaja eikä mikään alkuperäinen. Löytyikin jo.
Vierailija kirjoitti:
Ne joille vitsi ei aukea: aikaisemmin AVllä oli mahdollista laittaa vastausviesteissäkin otsikko, ei vain aloitusviesteissä. Jostain syystä aivokuolleet mammat kirjoittivat suurin piirtein puolet viestistä otsikkoon ja varsinaiseen viestikenttään vain muutaman sanan, kuten AP teki. En vieläkään ymmärrä miksi tätä harrastettiin.
Vastasit jo itse itsellesi: ”aivokuolleet mammat”
AP? kirjoitti:
AP? kirjoitti:
AP= aiheen perustaja eikä mikään alkuperäinen. Löytyikin jo.
AP = alkuperäinen postaaja. Englannin termistä ”OP”, original poster.
Annas kun arvaan, äidinkielen arvosanasi on päättötodistuksessa korkeintaan 6. Etkä ollut mukana koulun väittelykerhossa, mutta äänestät aktiivisesti persuja.
No, ihan daijultahan ap vaikuttaa. Mikä voi tietysti olla ihan oikea vaikutelma.
AP? kirjoitti:
Tai aloituspostaaja. Tai aito pösilö. Näitä riittää.
Tyypillinen AV. aloitus ilman mitään todellista sisältöä, mutta koko ajan nousee....
Voi, pikkurouvat, kun teillä olisi mutakin elämää kuin kietoa beige kaulahuivi ristiin.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen AV. aloitus ilman mitään todellista sisältöä, mutta koko ajan nousee....
Voi, pikkurouvat, kun teillä olisi mutakin elämää kuin kietoa beige kaulahuivi ristiin.
Sano "meillä". Sinä olet yksi av-mammoista. Niin. Järkytyitkö?
Ne joille vitsi ei aukea: aikaisemmin AVllä oli mahdollista laittaa vastausviesteissäkin otsikko, ei vain aloitusviesteissä. Jostain syystä aivokuolleet mammat kirjoittivat suurin piirtein puolet viestistä otsikkoon ja varsinaiseen viestikenttään vain muutaman sanan, kuten AP teki. En vieläkään ymmärrä miksi tätä harrastettiin.