Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oppimisvaikeus pilaa kaiken

bombom
22.08.2018 |

on epäreilua että yhteiskunta pakottaa meitä opiskelemaan kieliä ja juuri koska kielten osaaminen avaa mahdollisuuksia niin en jotka eivät osaa kieliä jäävät mahdollisuuksista ulkopuolelle. Yhteiskunnan tulisi ottaa paremmin huomioon ihmiset, joilla on oppimisvaikeuksia eikä olettaa että jokainen ihminen pystyy samaan. Jokaista ihmistä ei vain ole luotu olemaan hyviä kielissä ja sama pätee siinä, ettei jokainen ihminen voi olla hyvä liikunnassa mutta jos olet huono liikunnassa se tuskin vie sinun elämältäsi sen suuremmin mahdollisuuksia pois. Itse luulen etten voi päästä mihinkään jatko- opiskelemaan koska kielet ovat minulle niin vaikeita ja vaikka kuinka yritän täysillä niin joka kerta koepaperissa on huono arvosana tai jopa hylätty ja voit uskoa sen olevan syvältä! Tulisi ottaa huomioon myös muita aineita ja ihmisen tulisi saada itse päättää mitä tahtoo opiskella. Kyllähän ihminen tietää, että jos on oikeasti hyvä tai huono jossakin. Täten voisi lopettaa vaikean aineen opiskelun ja antaa aikaa niille asioille missä on hyvä ja siten me ihmiset voisimme kehittää omia vahvuuksiamme.

Enkö tule pääsemään mihinkään opiskelemaan kun oon oikeesti aivan järjettömän huono enkussa mut muuten oon ihan ok opiskelija? Oon siis lukiossa 2vuodella

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole oikeuden mukaista.Monella muulla voi olla joku muu aine esim. matikka jossa ei pärjää.

Vierailija
2/4 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne vaatimukset ole samat. Pakollisia kieliä vain kaksi. Sitten luetaan enemmän kieliä jos halutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut erilaisten oppijoiden liiton järjestämää aluetoimintaa? Järjestävät kielikursseja.

Vierailija
4/4 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en opi matematiikkaa ja minulla on samat tuntemukset kuin ap:lla.