Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perinnöllinen hiustenlähtö naisella

Vierailija
22.08.2018 |

Sattuisiko täällä olemaan muita hiustenlähdöstä kärsiviä naisia paikalla?

Itse olen 28-vuotias ja tilanne alkaa hiustenlähdön suhteen olla pikkuhiljaa siinä, että jonkinlaista päälaelle suunniteltua hiuslisäkettä pitäisi alkaa ajatella. Hiukseni ovat aina olleet ohuet, joten hiusten oheneminen näkyy kohdallani todella selkeästi (päälaki alkaa jo paistaa). Kyseessä ei siis ole mikään vitamiineilla tms korjaantuva tila, sillä kaikki mahdolliset testit on tehty. Vertaistukea kaipailisin. :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, spironolaktonilla onneksi saatiin hiustenlähtö pysähtymään, ja rukoilen vaan ettei ne enää enempää lähde. Just ja just pystyy vielä olemaan ilman mitään lisäkettä, mutta se ei tosiaan välttämättä ole pysyvä tila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika, spironolaktonilla onneksi saatiin hiustenlähtö pysähtymään, ja rukoilen vaan ettei ne enää enempää lähde. Just ja just pystyy vielä olemaan ilman mitään lisäkettä, mutta se ei tosiaan välttämättä ole pysyvä tila.

Onko sinulla ollut tuon lääkkeen myötä mitään haittavaikutuksia? Itse syön ihotautilääkärin määräämänä Diane Nova -pillereitä, jotka ehkä hieman ovat hidastaneet hiustenlähtöä (plus auttaneet akneen). Jossain vaiheessa kun noiden ehkäisypillereiden syöminen pitää lopettaa niin tuo spironolaktonin kokeilu kiinnostaisi myös.

-ap

Vierailija
4/10 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/10 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä voimia ja jaksamista Ap. - Naisten hiusten lähtö on tabu ja voi olla varmasti vielä monin kerroin raskaampaa, kuin meidän miesten lähtö; josta nyt ainakin ns. tolkun ihmisistä tajuaa ja ymmärtää, ettei se miten meistä jokaiselle kasvaa tai on kasvamatta hiuksia ole ainoastaan omasta valinnasta tai päätöksestä kiinni. - Jos joku tietäisi ja löytäisi keinon jolla poistaa kaljuuntuminen, niin hän saattaisi vaivattomasti tuolla keksinnöllä / löydöllä taloudellista vaurautta yllinkyllin.   

Vierailija
6/10 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä voimia ja jaksamista Ap. - Naisten hiusten lähtö on tabu ja voi olla varmasti vielä monin kerroin raskaampaa, kuin meidän miesten lähtö; josta nyt ainakin ns. tolkun ihmisistä tajuaa ja ymmärtää, ettei se miten meistä jokaiselle kasvaa tai on kasvamatta hiuksia ole ainoastaan omasta valinnasta tai päätöksestä kiinni. - Jos joku tietäisi ja löytäisi keinon jolla poistaa kaljuuntuminen, niin hän saattaisi vaivattomasti tuolla keksinnöllä / löydöllä taloudellista vaurautta yllinkyllin.   

Kiitos sanoistasi. :) asiaa puhut.

-ap

Vierailija
7/10 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelisin vielä

Vierailija
8/10 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup

Vierailija
9/10 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi samoin. Mihinkään et voi vaikuttaa. Sori.

Vierailija
10/10 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, tosin olen jo yli 45. Sain juuri reseptin rogaineen. Lääkäri sanoi, ettei se kasvata jo hävinnyttä tukkaa takaisin, mutta estää tai hidastaa hiustenlähtöä. Vaikutuksen huomaa vasta useamman kuukauden kuluttua, ja sitä pitää käyttää käytännössä aina. Toivossa elän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän