Lähestyykö teitä nättejä naisia miehet tosiaan paikoissa?
Minä olen aina luullut että olen nätti, mutta minä ei juuri miehet koskaan Suomessa lähesty. Olen kuitenkin saanut kuulla esimerkiksi miehiltä keneen olen tutustunut netissä että olen todella kaunis, ja nätti ja on tullut ihmettelyjäkin että miksi olen vielä sinkkuna, ja miksi kukaan ei ole lähestynyt, niin uteliaisuudeta kysyn. Ehkä olen oikeasti jollain tapaa pelottavan näköinen, kun minulle ei juuri miehet tule juttelemaan koskaan.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olen mielestäni aina ollut ruma ja nyt olen jo melkein nelikymppinen, mutta miehet tulevat vieläkin kadulla juttelemaan ja pyytämään puhelinnumeroa... Yleensä ovat kyllä ulkomaalaisia tai humalaisia. Ehkä miehet eivät uskalla lähestyä hyvännäköisiä naisia. En minä itsekään lähestyisi jotain komistusta.
Lähestyisitkö ei-komistusta? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööhh naisethan on kieltäneet lähestymästä ja häiritsemästä naisia. Tällä palstalla asia on ilmaistu moneen kertaan naisten toimesta.
Ḱukaan ei ole kieltänyt ystävällistä, kohteliasta ja fiksua lähestymistä.
On sanottu, että kaupassa ei saa lähestyä, koska ei kiinnosta siellä käydä juttelemaan ostoksia tehdessä.
On kielletty lenkkipolulla lähestyminen, koska lenkkeilevä mies joka lähestyy on raiska ri.
On kielletty baarissa lähestyminen, koska ollaan vaa tyttöjen kanssa pitämässä hauskaa.
Näin on tosiaan kielletty. Ja parempi vain uskoa, koska muuten tulee kuitenkin näpeille jos erehtyy lähestymään. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööhh naisethan on kieltäneet lähestymästä ja häiritsemästä naisia. Tällä palstalla asia on ilmaistu moneen kertaan naisten toimesta.
Ḱukaan ei ole kieltänyt ystävällistä, kohteliasta ja fiksua lähestymistä.
On sanottu, että kaupassa ei saa lähestyä, koska ei kiinnosta siellä käydä juttelemaan ostoksia tehdessä.
On kielletty lenkkipolulla lähestyminen, koska lenkkeilevä mies joka lähestyy on raiska ri.
On kielletty baarissa lähestyminen, koska ollaan vaa tyttöjen kanssa pitämässä hauskaa.
Näin on tosiaan kielletty. Ja parempi vain uskoa, koska muuten tulee kuitenkin näpeille jos erehtyy lähestymään. :/
Itsesääli onkin tosi seksikästä. Mitäs jos harjoittelisit vuorovaikutusta ihmisten kanssa tilanteissa joissa et odota toiselta mitään, kunhan keskustelet. Opettele lukemaan toisen sanattomia viestejä, niistä voit sitten myöhemmin päätellä milloin kahvikutsu tms. on toivottu, milloin taas ei.
Jos tilannetaju on ihan hukassa, helpommalla pääsee jos ei tosiaan yritäkään tehdä tuttavuutta.