Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten vaatimukset naiselle?

Vierailija
22.08.2018 |

Olen nuori nainen ja alkanut miettiä, millaisia vaatimuksia miehillä yleensä on naisille, joiden kanssa haluaa parisuhteen ja jos haluaa esim. lapsia naisen kanssa. Usein puhutaan että naisilla vaatimukset miehille on korkeat. Itse olen korkeakoulutettu nainen, ja toivon lapsia, mutta sopivaa miestä, joka myös haluaa lapsia ei ole vielä tullut vastaan. Ajattelin kysyä palstan miehiltä, mitä vaatimuksia teillä on naiselle, jonka haluaisitte puolisoksi ja jonka kanssa perustaa perheen? Itse olen ihan tavallinen nainen. Minulle on ihan sama, onko miehellä korkeakoulututkinto vai ei, toivon että mies käy töissä, ja ettei käytä päihteitä, ja että on lapsirakas. Siinä tärkeimmät vaatimukset. Lisäksi minusta miehellä ja naisella pitää olla parisuhteessa omat rahat, vaikka yhteiset kulut jaetaankin.

Mitä ehdottomia vaatimuksia teillä miehet on naiselle, vaimoehdokkaalle?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että parisuhteet (2 kpl), jota minulla on tähän mennessä ollut ovat kariutuneet siihen, ettei mies halua lapsia, koska haluavat elää vielä nuoruuttaan. Itse olen muutamaa vuotta alle 30. Minulle ei ole väliä mitä työtä mies tekee, tärkeintä on molemminpuolinen kunnioitus ja yhteiset arvot. Kiinnostaa miesten näkökulma aiheeseen.

Ap

Vierailija
2/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino korkeintaan 42kg ja pituus korkeintaan 151cm.

T. Palstamiehet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta maalle. Kaupungeissa on liikaa irtoseksiä tarjolla halutuille, korkeakoulutetuille miehille.

Vierailija
4/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino korkeintaan 42kg ja pituus korkeintaan 151cm.

T. Palstamammat

Korjasin kirjoitusvirheesi.

Vierailija
5/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 170 cm ja normaalipainoinen nainen, miehen painoindeksillä ei ole niin väliä, mutta tietysti liika ylipaino voi olla huono hedelmällisyyden kannalta.

Ap

Vierailija
6/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle maalta oleva puolisokin kävisi, mutta voisi olla hyvä jos hän muuttaisi sitten kaupunkiin, koska itse en aio muuttaa maalle huonon työllisyyden takia. Irtoseksiä en harrasta.

Ap

Vierailija
7/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervepäinen asenne ja suhtautuminen miehiin.

Vierailija
8/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa tervepäinen suhtautuminen miehiin?

Ap

Vierailija
9/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhteessa pitää olla intohimoa ja toista kohtaan täytyy tuntea suurta vetovoimaa, niin suurta rakkautta, että muut ihmiset kalpenee sen naisen/miehen rinnalla. Itse en tyytyisi vähempään, jos haetaan loppuiän parisuhdetta. Siinä on ainoa vaatimus.

Vierailija
10/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v akateeminen mies, sinkku ja työelämässä mutta juon illallisen kanssa lasin tai kaksi viiniä joten karsiudun pois kriteereistäsi. Onnea etsintään kuitenkin!

Vierailija
11/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Menee sänkyyn kirjoittajan kanssa eikä yhdenkään muun miehen. Koskaan.

On ylpeä siitä, että mies tekee prosentin kotitöistä.

ohis

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Menee sänkyyn kirjoittajan kanssa eikä yhdenkään muun miehen. Koskaan.

On ylpeä siitä, että mies tekee prosentin kotitöistä.

ohis

No tämä on ainakin kaukana tervepäisestä. Toimikoot käänteisenä esimerkkinä; tuollainen nainen, joka ei anna arvoa miehen haluille ja toivelle, näkee suhteen vain oman napansa kautta ja oman asemansa vapaavalintaisessa suhteessa jonkinlaisena urhina, ei ole tervepäinen. Tervepäinen tajuaa, ettei miehen ja naisen toiveet aina kohtaa, eikä tee pikkuasioista kynnyskysymyksiä.

Vierailija
12/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori nainen ja alkanut miettiä, millaisia vaatimuksia miehillä yleensä on naisille, joiden kanssa haluaa parisuhteen ja jos haluaa esim. lapsia naisen kanssa. Usein puhutaan että naisilla vaatimukset miehille on korkeat. Itse olen korkeakoulutettu nainen, ja toivon lapsia, mutta sopivaa miestä, joka myös haluaa lapsia ei ole vielä tullut vastaan. Ajattelin kysyä palstan miehiltä, mitä vaatimuksia teillä on naiselle, jonka haluaisitte puolisoksi ja jonka kanssa perustaa perheen? Itse olen ihan tavallinen nainen. Minulle on ihan sama, onko miehellä korkeakoulututkinto vai ei, toivon että mies käy töissä, ja ettei käytä päihteitä, ja että on lapsirakas. Siinä tärkeimmät vaatimukset. Lisäksi minusta miehellä ja naisella pitää olla parisuhteessa omat rahat, vaikka yhteiset kulut jaetaankin.

Miehillä ei ole vaatimuksia, mutta toiveta kylläkin

Että nainen olisi oikeasti vaan sen yhden miehen nainen

Ainakin lähes normaalivartaloinen ja tavallinen ulkonäkö, pitkät hiukset plussaa

Haluaa lapsen tai pari

Voi harrastaa jotain kumppaninsa kanssa, esim kuntosali, tai muuta liikunta

Perhekeskeinen

Olisi töissä tai ainakin hakee aktiivisesti työtä

Olisi terve niin henkisesti kuin fyysisesti, ei mt ongelmia

Ei huume,rikos tai päihde taustaa.

Ikää 20-32v

Vierailija
13/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 170 cm ja normaalipainoinen nainen, miehen painoindeksillä ei ole niin väliä, mutta tietysti liika ylipaino voi olla huono hedelmällisyyden kannalta.

Ap

Olipa harvinaisen kauniisti kirjoitettu, en sitten ihan heti muista milloin joku nainen tällä palstalla olisi kirjoittanut yhtä asialliseen sävyyn, ihan joka kohdassa.

Ap taitaa olla ihan oikeasti hyvää ns vaimomatskua, vaikuttaa vielä suht järkeviltä nuo kaikki käytännön asiat ja maksut jne.

Melkein jo rakastuin sinuun ;)

Vierailija
14/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Alepasta loppuu hedelmät kun miehesi syö ne?

Vierailija
15/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä selviää jo hyvin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin lähes normaalivartaloinen ja tavallinen ulkonäkö, pitkät hiukset plussaa

Haluaa lapsen tai pari

Perhekeskeinen

Ikää 20-32v

Eli miehet vain nätisti toivoo ja naiset nirsoilee ja vaatii?

Vierailija
16/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein mitään vaatimuksia. Mukava ihminen joka ei ole ilkeä.

Vierailija
17/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä selviää jo hyvin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa lapsen tai pari

Perhekeskeinen

Ikää 20-32v

Eli miehet vain nätisti toivoo ja naiset nirsoilee ja vaatii?

Jos kpl määritelmää käytetään niin kyllä, ainakin selvästi enemmän.

Vierailija
18/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimukset vaimolle (tärkeysjärjestyksessä):

- uskollinen

- sielunkumppani

- keskusteleva, joustava, kompromissivalmis

- seksikäs

- älykäs

- kaunis

M27, naimisissa

Vierailija
19/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit ottaa mun eksän. Me erottiin koska mies halusi lapsia ja minä en.

Vierailija
20/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen nainen jolla on naisellinen tukka eli vähintään polkkapituinen joka käy töissä tai opiskelee