Mark Cubanin Helsingin seuralaiset
Eikö meiltä löytynyt herralle muuta seuraa kuin jokapaikan-Valavuori ja Jaajo? Seuraavaksi viihdyttämään saapuu Hakkarainen? :)
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhat julkkikset löytäneet, toisensa ihanaa 👨❤️👨❤👬
Cuban on ihan kovanluokan bisnesmies, mutta mitä Valavuori tekee?
Freelancer tyhjäntoimittaja, koulutukseltaan turha julkkis.
Yli kolmen miljardin omaisuuden omalla työllään kerännyt on mielestäsi tyhjäntoimittaja, ok.
Kerropa, MITÄ pitäisi tehdä jotta sinulta saisi kehuja?
Ja miten kommentoit jotain puistossa istuvaa pultsaria kun linja on tuollainen?
Kaksi nimeä mainittu ja ne meni jo sekaisin. Hei kaikki, voitaisko siirtyä hymioihin!
Vierailija kirjoitti:
Jos Valavuori on olevinaan niin läheistä frendiä Cubanin kanssa, miksi sitten lörpöttelee yksityiskohtia Cubanin Suomen vietailusta lehdille päivittäin? Kertoo minne paikkoihin on miehen vienyt, mitä mieltä vieras on mistäkin, mistä ovat jutelleet ja millainen Cuban on. Pitäisi suunsa kiinni, mutta pakko päästä pätemään ja esittelemään idoliaan somessa.
MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ. HEI KATTOKAA MUA HEI NÄÄTTEKÖ KATTOKAA NYT.
Dallas Mavericksin omistaja, Leijonan luola USA:n sijoittaja.
Mark Cubain oli JR Ewingin hautajaisissakin.
Mark Cuban ja Kurt Cobain, eivät ole veljeksiä.
"LEIJONAN LUOLA -MILJARDÖÖRI PYYSI ALEKSI VALAVUORTA HANKKIMAAN ILLANVIETTOON "YRITTÄJÄHENKISIÄ" TYYPPEJÄ - JAAJO LINNANMAAN SINGAHTI OITIS KÄMPIN TERASSILLE!"
........................"Myöhemmin matka jatkui kohti Helsingin keskustaa, ja illanviettoa puitiin aikaisin tänä aamuna Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Jaajo nimittäin kertoi saaneensa eilen illalla tiedoksiannon, että Mark oli pyytänyt Aleksia hankkimaan illanviettoon muitakin yrittäjähenkisiä kasvoja."
https://www.seiska.fi/Uutiset/Leijonan-luola-miljardoori-pyysi-Aleksi-V…
SIIS JAAJO??
Vierailija kirjoitti:
Mark Cuban ja Kurt Cobain, eivät ole veljeksiä.
Aijaa ei vai? Oletko ihan varma? Mitä häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuo edellinen tarkoitti että Mark Cuban olisi turha julkkis, vaan nämä suomalaiset hännystelijät Jaajoa myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli kolmen miljardin omaisuuden omalla työllään kerännyt on mielestäsi tyhjäntoimittaja, ok.
Ei tuo tarkoittanut Cubania vaan Valavuorta! Ei tälläkään palstalla sentään niin aivotttomia mammoja ole että Mark Cubania pitäisivät turhana julkkiksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo tarkoittanut Cubania vaan Valavuorta! Ei tälläkään palstalla sentään niin aivotttomia mammoja ole että Mark Cubania pitäisivät turhana julkkiksena.
Toisaalta on täällä nähty vaikka minkälaista valopäätä..........
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Valavuori edes tekee? Tuntuu että se on jokaisen uramiehen kaveri, mutta mitä se itse tekee?
Oli joskus jonkinlainen mental guru meidän lähellä sijaitsevalla golfkentällä. Sen jälkeen olen ihmetellyt samaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Valavuori edes tekee? Tuntuu että se on jokaisen uramiehen kaveri, mutta mitä se itse tekee?
Se on perskärpänen.
Vierailija kirjoitti:
"LEIJONAN LUOLA -MILJARDÖÖRI PYYSI ALEKSI VALAVUORTA HANKKIMAAN ILLANVIETTOON "YRITTÄJÄHENKISIÄ" TYYPPEJÄ - JAAJO LINNANMAAN SINGAHTI OITIS KÄMPIN TERASSILLE!"
........................"Myöhemmin matka jatkui kohti Helsingin keskustaa, ja illanviettoa puitiin aikaisin tänä aamuna Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Jaajo nimittäin kertoi saaneensa eilen illalla tiedoksiannon, että Mark oli pyytänyt Aleksia hankkimaan illanviettoon muitakin yrittäjähenkisiä kasvoja."
SIIS JAAJO??
Jethro ei ehtinyt paikalle Turusta asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIIS JAAJO??
Jethro ei ehtinyt paikalle Turusta asti?
Ja missä oli huutokauppakeisari ja Keskinen?
No onhan Jaajolla ravibisneksiä 😁
Apua... Miksi Cuban pyytää Valavuorta järkkäämään paikalle suomalaisia yrittäjiä? Siis Valavuorta? Ihme, ettei jotain Antti Kurhista tai TIS-Eliasta pyydetty paikalle? Jethrolla, Sampolla ja Huutokauppakeisarilla tosiaan välimatkaa Helsinkiin, joten varmaan estyivät 🤣 Eikö Jaajo ottanut mukaan perämiestään Perälää? Ei yllätä, että tapaamista on puitu heti aamulla Aamulupsyn älyllisessä seurassa.
Kuka Cubanin järkkäsi puhujaksi sinne business-tilaisuuteen? Eikö sieltä päin olisi osattu antaa parempia kontakteja?
Vierailija kirjoitti:
SIIS JAAJO??
No kyllä Jaajon voi laskea aika yrittäjähenkiseksi; hänen yrityksiään on Extreme-run, Raviristeilyt, MySoda, Tee-club, St Barley-olut, Virtual traveler yms.
Jos Valavuori on olevinaan niin läheistä frendiä Cubanin kanssa, miksi sitten lörpöttelee yksityiskohtia Cubanin Suomen vietailusta lehdille päivittäin? Kertoo minne paikkoihin on miehen vienyt, mitä mieltä vieras on mistäkin, mistä ovat jutelleet ja millainen Cuban on. Pitäisi suunsa kiinni, mutta pakko päästä pätemään ja esittelemään idoliaan somessa.