Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan seksiä, olenko ainut?

Vierailija
22.08.2018 |

Olen vähitellen alkanut suorastaan inhoaman seksiä ja kaikkea siihen liittyvää, en pysty vaikuttamaan tunteeseeni asian suhteen.
Sikäli hämmentävää että olin ennen jopa hieman yliseksuaalinen mieleltäni.
Jotenkin nykyään koen seksin tyhmentävänä aivot narikkaan-hommana, läheisyydestä muissa muodoissa kyllä nautin.

Kommentit (237)

Vierailija
21/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ällöttävää, mutta kiihotus yleensä vaimentaa inhotuksen tunteet. Kyse on siis libidon heikentymisestä.

Vierailija
22/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ainoo... mun mies on samanlainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa.

Vierailija
24/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti te ette saa orgasmeja?

Jos saa kunnon orgasmit, on vaikea uskoa, että inhoaa seksiä.

Vierailija
25/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkukiihkon jälkeen alkaa seksitilanteen tullessa puntaroida esim. että...

- pitäisi jaksaa käydä pesulla seksin jälkeen, ärsyttää jo valmiiksi

- vaihdoin lakanat eilen, hitto jos taas pitää tämän takia vaihtaa 

- pitää muistaa läträtä alapäähän ph:ta tasapainottavaa emätingeeliä, tai muuten paikat tulehtuu

- olisin kyllä halunnut jo olla rauhoittumassa nukkumaan / rentoutua vähän työpäivän jälkeen

... ja sitä huomaa harrastavansa vain siksi, että jos mies ei saa seksiä, tulee riitaa. Ja tuntuu entistä kamalammalta kun tajuaa, että vaikka se sitä seksiä nyt saisikin, se on huomenna vailla taas.

Vierailija
26/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olin tulossa sanomaan.. Tai sit saavat orgasmeja mutta ei tarpeeksi hyviä! Mulla taas on niinpäin että mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän haluan peiton heiluvan. Millään ei meinaa enää riittää kerran päivässä, ja kyllä meillä on pieniä lapsia.

N31

Vierailija
27/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan, mutta lihaskouristus ei ole vaivan väärti.

Vierailija
28/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuntuu niin hyvältä, että hyvänolonaalto menee päähän asti. Pimppa supistelee, mutta ei ole mitään lihaskoiristuksia, jotka eivät olisi vaiva väärti. Hyvin todennäköisesti et ole koskaan saanut orgasmia.

Vierailija
29/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Inhoan myös seksiä. Se on mielestäni joutavanpäiväistä ja sottaista ähellystä,josta ei saa mitään. Ihan turhaa ja kivuliastakin.

Vierailija
30/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lihaskouristus?? Et todellakaan ole saanut.

Vierailija
31/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö edes masturboi koskaan? Hmm??

Vierailija
32/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei vain kiinnosta minua, etenkään toisen ihmisen kanssa harrastettava sellainen. Etenkin, kun siitä toisen ihmisen eritteissä kylpemisestä "palkintona" oleva ilo on saavutettavissa myös omin käsin, nopeammin ja ilman samanlaista vaivannäköä. Saan orgasmeja, saan niitä myös yhdynnässä ja ne tuntuvat todella hyvältä, mutta ilmeisesti seksi vain ei kiinnosta minua niin paljon kuin monia muita. Minun kiinnostuksenkohteeni ovat toisaalla.

Vierailija
33/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti. Inhoan sitä kun saa aina miettiä että mitäs jos ehkäisy pettikin tms... Ja todella puistattavia ne jutut, että joku vaan yhtäkkiä synnytti tietämättään koko raskaudesta.

Vierailija
34/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei vain kiinnosta minua, etenkään toisen ihmisen kanssa harrastettava sellainen. Etenkin, kun siitä toisen ihmisen eritteissä kylpemisestä "palkintona" oleva ilo on saavutettavissa myös omin käsin, nopeammin ja ilman samanlaista vaivannäköä. Saan orgasmeja, saan niitä myös yhdynnässä ja ne tuntuvat todella hyvältä, mutta ilmeisesti seksi vain ei kiinnosta minua niin paljon kuin monia muita. Minun kiinnostuksenkohteeni ovat toisaalla.

Et siis ole löytänyt kumppania, jonka kanssa harrastaa ihanaa seksiä?

Mikä ihanampaa, kun rakas mies on iholla ja saa vielä tajuttomat orgasmit. 

Vierailija
35/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut aina inhoamaan seksiä, jos mies on ollut surkea sängyssä. Hyvän rakastajan kanssa niin ei ole käynyt.

Vierailija
36/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole löytänyt kumppania, jonka kanssa harrastaa ihanaa seksiä?

Mikä ihanampaa, kun rakas mies on iholla ja saa vielä tajuttomat orgasmit. 

On ollut niitäkin, mutta minua seksi ei vain jaksa kiinnostaa suhteen alkua pidemmälle, vaikka mies olisi millainen rakastaja. Minut saattaa joskus saada huijattua seksiin ja joskus siitä nautinkin, mutta voisin nimetä 200 kiinnostavampaa tekemistä oman rakkaan kanssa tai ilman. Minä tahtoisin löytää kumppanin, jonka kanssa ei tarvitsisi harrastaa seksiä ja olisi ihanaa.

Vierailija
37/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhosin seksiä parisuhteessa, tätä oli jatkunut todella monta vuotta. Halut vaan katosi kokonaan kun meni huonosti parisuhteessa, ja vaikka tuli hyviäkin aikoja, halut eivät koskaan palanneet. Luulin että olen aseksuaali.

Sitten vihdoin sain erottua miehestä, mikä olikin elämäni paras ratkaisu. Vasta jälkikäteen ymmärsin kuinka pahasti olinkaan voinut suhteessa. Noin vuoden kesti että halut palasivat, nyt olisikin kivaa tavata joku mies, ajatus ihan kutkuttaa...

Tuttua juttua. Uuden suhteen alussa oli sitten taas ilotulitusta ja ihmettelin, kuinka olin koskaan voinut ajatellakaan olevani aseksuaali. Seksi oli parasta, mitä saatoin kuvitella. Kunnes suhteen arkistuessa seksihalunikin taas vaimenivat. Tämä toistuu ja toistuu, suhteesta toiseen. Kai kehoni jotenkin vain kyllästyy siihen samaan tuttuun kumppaniin, vaikka noissa suhteissa en ole halunnut kyllä ketään muutakaan. Kehoni vain unohtaa, mitä että tietyillä ruumiinosilla on seksuaalinen käyttötarkoitus. Asia ei vaivaa minua, mutta kumppaneita on vaivannut ja suuresti.

Luin äskettäin sellaisen näkökulman, että "on epäluonnollista harrastaa seksiä jatkuvasti saman ihmisen kanssa".

Olen myöskin aina kokenut suhteissa painetta siitä, että lopulta seksihalut toista kohtaan lopahtavat. En voi sille mitään. Ja sitten mietin, haluanko pohjimmiltani edes "korjata" tätä asiaa? Miksi minun pitäisi väkisin harrastaa seksiä, jos en sitä halua? Melkein koen että harrastan jotain väkivaltaa itseäni kohtaan, kun koitan pakottaa johonkin sellaiseen mikä ei tunnu hyvältä. Samalla tuntuu, että minun tulisi hävetä itseäni kun en ole valmis tyydyttämään kumppanin tarpeita.

Vierailija
38/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut. En ole koskaan käsittänyt mitä se tökkiminen ja ähkiminen naiselle muka antaa, tylsääkin tylsempää rassaamista. Mutta tetenkin sitä oli kokeiltava useamman kerran nuorempana.

Sen jälkeen kun lapsen sain, ei onneksi ole tarvinnut sitä tehdä, eli kuusitoista vuotta onneksi olen saanut elää ilman sitä älyvpaata vatkausta ja en aio enää koskaan yhdyntää enää tässä elämässä harrastaakaan.

Ja kyllä ällöttää myös se jatkuva seksistä jauhaminen medioissa ja kaikkialla, seksiseksiseksi ja miten olla seksikäs.. minkä helvetin takia kenenkään pitäisi olla seksikäs, mikä ihmeen bordelli tää maailma on nykyään. Tulee silmistä ja korvista ulos toi sonta.

Vierailija
39/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhosin seksiä parisuhteessa, tätä oli jatkunut todella monta vuotta. Halut vaan katosi kokonaan kun meni huonosti parisuhteessa, ja vaikka tuli hyviäkin aikoja, halut eivät koskaan palanneet. Luulin että olen aseksuaali.

Sitten vihdoin sain erottua miehestä, mikä olikin elämäni paras ratkaisu. Vasta jälkikäteen ymmärsin kuinka pahasti olinkaan voinut suhteessa. Noin vuoden kesti että halut palasivat, nyt olisikin kivaa tavata joku mies, ajatus ihan kutkuttaa...

Tuttua juttua. Uuden suhteen alussa oli sitten taas ilotulitusta ja ihmettelin, kuinka olin koskaan voinut ajatellakaan olevani aseksuaali. Seksi oli parasta, mitä saatoin kuvitella. Kunnes suhteen arkistuessa seksihalunikin taas vaimenivat. Tämä toistuu ja toistuu, suhteesta toiseen. Kai kehoni jotenkin vain kyllästyy siihen samaan tuttuun kumppaniin, vaikka noissa suhteissa en ole halunnut kyllä ketään muutakaan. Kehoni vain unohtaa, mitä että tietyillä ruumiinosilla on seksuaalinen käyttötarkoitus. Asia ei vaivaa minua, mutta kumppaneita on vaivannut ja suuresti.

Luin äskettäin sellaisen näkökulman, että "on epäluonnollista harrastaa seksiä jatkuvasti saman ihmisen kanssa".

Olen myöskin aina kokenut suhteissa painetta siitä, että lopulta seksihalut toista kohtaan lopahtavat. En voi sille mitään. Ja sitten mietin, haluanko pohjimmiltani edes "korjata" tätä asiaa? Miksi minun pitäisi väkisin harrastaa seksiä, jos en sitä halua? Melkein koen että harrastan jotain väkivaltaa itseäni kohtaan, kun koitan pakottaa johonkin sellaiseen mikä ei tunnu hyvältä. Samalla tuntuu, että minun tulisi hävetä itseäni kun en ole valmis tyydyttämään kumppanin tarpeita.

Tämä. Sitä toivoisi, että kumppaninkin kiinnostus seksiin vähenisi samalla tavoin, mutta ainakaan itselleni ei sellaista ihmemiestä ole sattunut vastaan. Omat suhteeni ovat kariutuneet pääasiassa siksi, että mielenterveyteni ei ole kestänyt tätä "väkivaltaa itseäni kohtaan".

Vierailija
40/237 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin eksän kanssa yhteen muutaman vuoden eron jälkeen ja kaikki on mennyt hyvin. Ainoa vaan, että en nauti/aiemmin nauttinut seksistä, mutta rakastan häntä, joten pidän roolini ja tietysti haluan tuottaa hänelle nautintoa. Erossaolon aikana tajusin mitä olen aina tarvinut, enkä keneltäkään aiemmin saanut, eli alistamista ja rajuja otteita sängyssä. Tätä pääsin sitten seksisuhteen myötä maistamaan tässä välissä ja nyt sänkyhommat tuntuvat tylsiltä ja lakonisilta, vaikkei miehen petitaidoissa ole todellakaan mitään vikaa. Minua ei vaan yksinkertaisesti sytytä ”normaali” seksi. Hän taas ei voi ajatellakaan satuttavansa tai alistavansa minua, on luonteeltaan todella kiltti ja arvostan sitä piirrettä. Hankalaa. En siis inhoa seksiä, mutta en saa siitä enää nautintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi