Tytöt alkavat luonnostaan kirkumaan hysteerisesti ja jouksemaan edestakaisin kun näkevät pienen tilkkasenkin verta
Mitä mieltä palstalla vakavassa keskustelussa esitetystä väitteestä?
Kommentit (41)
naisethan on aina ottaneet uutta elämää vastaan, sekä saatelleet vainajat viimeiselle matkalle ja hoitanut sairaat ja ruhjeiset siinä välissä, mitenhän se kaikki on onnistunut..
Ai niin, joku herrasmieshän on aina paikalla tarjoamassa hajusuolaa tuolle pökertyneelle hauraalle olennolle, jota naiseksi kutsutaan.
:D Minkäs takia sitten suurin osa hoitajista esim. on naisia? Sielläkö ne kirkuu ja juoksee potilaita pakoon pitkin sairaalan käytäviä?
Meillä se on mun mies, joka alkaa heti voida pahoin ja on pyörtyä kaikista vereen, verikokeisiin, rokotuksiin ja luun murtumajuttuihin liittyvästä.
Vierailija kirjoitti:
:D Minkäs takia sitten suurin osa hoitajista esim. on naisia? Sielläkö ne kirkuu ja juoksee potilaita pakoon pitkin sairaalan käytäviä?
Meillä se on mun mies, joka alkaa heti voida pahoin ja on pyörtyä kaikista vereen, verikokeisiin, rokotuksiin ja luun murtumajuttuihin liittyvästä.
Ainiin ja mites semmonen juttu kuin kuukautiset, jotka lähes jokainen nainen saa elämässään kokea? Ootko useinkin kuullut naisten vessoista hysteeristä kiljuntaa, kun on menkat jollain? :D
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että väitteen esittäjä on lukenut liikaa sarjakuvia. Täysin vieraantunut todellisuudesta.
Tai sitten hänellä on pikkusisko, joka toimii noin eikä hän muita tyttöjä ole nähnytkään.
Miten väitteen esittäjä selittäisi sen, että veren vuoksi kirkuvista pikkutytöistä tulee varsin päteviä lääkäreitä ja hoitajia, jopa leikkaussaleihin?
Mutta jos mies tekee siviiliurotyön niin se on näyttävä spektaakkeli jolla on suuri merkitys. Naisille ne urotyöt ovat olleet ihan arkea.
Juu, ihan totta. Mun mies ei koskaan päästänyt inahdustakaan nähdessään verta. Se nimittäin pyörtyi. Joka. Kerta.
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Mun poika pyörtyy, kun näkee verta.
Taitaa olla homo :/
Epäilen, mutta eipä tuo mitään haittaisi jos homoksi yhtä äkkiä osoittautuisi.
Vierailija kirjoitti:
Väärää tietoa. Jos tuo olisi totta, kaikki sairaanhoitajat olisivat miehiä.
Omasta puolestani voin sanoa, että väite on väärä.
Hommia tehdessä leikkasin vannesahalla sormeen ja verta tuli ihan mukavasti. Olin yksinäni, joten ei muuta kun kone kiinni ja puhelinta etsimään, pieni shokki päällä. Muistan kun päässäni hoin vain, että "Mitä nyt mitä nyt mitä nyt. Ajanko ite terveyskeskukseen vai soitanko, laitanko viestiä jollekkin." Samalla pidin toisen käden nyrkissä tuota verta pulppuavaa sormea ja sain lopulta pikkurillillä naputeltua viestin kaverille, että kävi "pikku moka".
Kirkuminen ja ympyrän juokseminen noissa tilanteissa ei hyödytä yhtään mitään
N21
Ihan syystäkin näin harhautetaan katsomasta pientä veritilkkaa. On helpompaa kirkua ja viedä huomio verestä kuin ottaa kiinni pyörtyvä.
Palstapersun kokemista vähäteltiin taas sivukaupalla. :(
Aikanaan koulussa pahiten rokotuksia, verikokeita tmv. pelkäävät ja viimeiseen asti välttelijät olivat kyllä poikia. Toisaalta olivat sitten pelkkää sankaria toimenpiteeseen lopulta uskaltauduttuaan.
Prototyyppi kirjoitti:
Mun poika pyörtyy, kun näkee verta.
Sellainen miesvihaaja siellä. Onneksi sulla ei oikeasti ole poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Oho! Missä ap:n puoluekanta ilmeni?
T: nainen joka ei pelkää verta
Itseäni on lapsesta asti heikottanut kuulla verestä puhuttavan, en nyt pyörry todellakaan, mutta jos olen juuri kirjoittamassa, huomaan, että kirjoittaminen muuttuu vaikeaksi. Sen sijaan esim.kuukautiset ja muu veren näkeminen ei aiheuta sitä, vain siitä kuuleminen :D
Miten uskottavaa, miksi labrassa on yleensä aina pelkkiä naisia töissä????
En minä kirkumaan ja juoksemaan ala, mutta minua oikeasti heikottaa kaikki haavat ja isot verenvuodot ja kaikenlaiset ihmiskehon luonnottomat härkkimiset. Ikimaailmassa minä en pystyisi miksikään sairaanhoitajaksi. Telkkarissakin kun näytetään esim jotain eläinlääkäriohjelmia tai lihavuusleikkauksia, niin oikeasti meinaa taju lähteä ja oksettaa. En todellakaan halua tehdä itsestäni mitään numeroa, mutta niin se vain menee.
Höpö höpö. Noita "mun" nuoriani kun olen sivusta seuraillut ja eräänkin haavan paikannut, olen tullut huomanneeksi, että pojat pelkäävät verta noin yleisesti ottaen enemmän kuin tytöt. Molemmissa on sekä pelkääjiä että niitä, joita isokaan haava ei hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Missä ap:n puoluekanta ilmeni?
T: nainen joka ei pelkää verta
Tämä
Joku on katsonut vähän game of thronesia.
Ja tosiaan, tästä syystähän naistenvessoista tuppaa juoksemaan hysteerisiä naisia kirkuen housut puolikintussa, kun unohtivat vaihtaa kuukautissuojansa silmät kiinni.