Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joille mies aiheuttaa unihäiriöitä?

Vierailija
22.08.2018 |

Tulin vaan kertomaan kuinka onnellinen oon, kun annoin miehelle kenkää ja yllätyksekseni monen vuoden unihäiriöni KATOSI! :D
Ennen miehen kotiini muuttoa nukuin kuin tukki. Laitoin pään tyynyyn, nukahdin sillä sekunnilla ja nukuin 8 tuntia vähintään heräämättä. Asuin miehen kanssa 5 vuotta ja sinä aikana luulin että minulle kehittyi unihäiriö, jonka oletin johtuvan esim. vaihdevuosista (olen 48) tai jostain muusta... Nukahtaminen oli vaikeaa, heräsin monta kertaa ja heräsin myös ennen aikojani enkä enää saanut unta. Hyväkyin jo, että tämmöiseksi olen sittten muuttunut, että tämmöstä se vanhuus sitten tulee olemaan.
Pari viikkoa miehestä eroamisen jälkeen alkoikin uni maistua! Palasin takaisin omaksi itsekseni ja olen siitä aivan täysin hämmästynyt! Että osaankin nukkua edelleen, vika ei ollutkaan minusa vaan siinä, että vieressä makasi levoton mies, joka kuorsasi kuin moottorisaha. Toki käytin korvatulppia ym. Mutta sen lisäksi mies pyäri ja hyöri, kävi tupakillakin ja vessassa ravasi moni kertoja yössä. En näihin enää tietoisesti herännyt, mutta nyt tajuan, että ne kuitenkin häiritsivät untani vaikka en sitä tiedostanutkaan. Siihen vielä päälle stressi parisuhteesta, niin minusta kehkeytyi uneton.
Nyt olen yksin ja niin ONNELLINEN!!!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut!!! Ihanaa, että tuokin ongelma ratkesi! Minulle taas tahtoo välillä aiheuttaa unettomuutta yksi mielessä pyörivä mies, joka kyllä houkuttaa, mutta ei niin paljon, että suhdetta alkaisin hänen kanssaan kehitellä. Tulee uniinkin välillä ja herättää. ;D 

Vierailija
2/3 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!

Itse ihmettelenkin että miksi ei ole yleisesti OK nukkua eri huoneissa, jos toinen kuorsaa tai nukkuu muuten huonosti? Itse nukun ainakin paremmin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuon takia me nukutaan eri huoneissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme