Jaahas, se on joulu jo kohta. Mitkä fiilikset?
Kommentit (28)
Ihanaa! Olen jo alkanut suunnitella joululahjoja ja säästämään niitä varten. T. Pienituloinen jouluhullu
Tulin juuri uimasta ja katselin pihlajanmarjoja jotka alkavat olla valmiita kerättäväksi jouluhyytelöä varten. Näin loppukesästä kyllä aina joskus ajatus karkaa jo jouluun. Ja mietin myös olemmeko kotona vai lähdemmekö pohjoiseen. Majoitus olisi kohta varattava jos sinne mielii haluamaansa paikkaan.
Toimeennunkohan tänäkään syksynä etsimään joulukuusta valmiiksi vai taasko perinteisesti aatonaattona paniikissa metsään.
Uskokaa tai älkää, mutta tein ihan oikeasti juuri joulukortit :D Käytin niiden tekemiseen spraymaalia, ja spreijaaminen on niin paljon helpompaa ulkona kuin sisällä. Myös muutama joululahja on jo hankittu.
Harkitsen myös kynttilöiden tekemistä vanhoista kynttilänjämistä, tämänkin tekeminen olisi ulkona helpompaa.
Ja kyllä, nautin silti tästä loppukesästäkin:)
Kamala stressi. Hirveesti pitäs lahjoja ja taas ostaa ja rahaa ei ole. Siksi ostan parhaani mukaan niitä jo nyt.
Ihan liian pitkä aika vielä. 14 viikkoa :( Mulla vasta tuolloin loma ja ulkomaan matka tiedossa eli ei mitään kivaa näkyvissä ennen joulua. Blaah. Töitä, töitä ja töitä vaan.
Keskity nyt ensin halloweenin suunnitteluun. Sitten vasta pukki kakkii kalliolle ja tuuli puhaltaa pois.
Ensimmäistä kertaa elämässäni odotan joulua. Se on esikoiseni ensimmäinen joulu. :)
Kyllä odotan! :) tämän joulun ekat riisipuurot keittelin jo viimeviikonloppuna. Hyvää oli! Kauppoihin oli tullut piparkakun makuisia Elovena-puuroja, pitäisi varmaan testata.
Joka vuosi lupaan itselleni että tänävuonna hankin lahjat ajoissa! Ikinä siinä onnistumatta. Jospa tänävuonna sitten.
Ja kohtahan on 100 päivää jouluun päiväkin. Se on mun hömppäpäivä, jolloin syön jäätelöä piparkakkumurusilla ja katson jonkun hömpän jouluelokuvan.
Nostan hattua teille pienituloiset, ketkä varaudutte siihen että joulu tulee.
Itse tykkään myös valmistautua hyvissä ajoin, ja pari pakettia on jo keväällä hankittu. Kyseessä lasteni suosikki lätkäjoukkue, jolla oli poistomyynnit. Sieltä tarttui pari pehmeää pakettia.
2 lahjaa jo ostettu ja illan hämyssä, viikonloppuna glögikausi tarkoitus avata.
Älä houraile, mun kesäkausi jatkuu vielä syyskuussakin.
Pukki saa pitää pitkään säkkinsä vielä naftaliinissa