Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneus yhteydessä aamuvirkkuuteen?

Kovahätä
22.08.2018 |

Seuraan Instagramissa kauniita naisia ja nekin jotka eivöt ole töissä, heräävät aamulla auringonnousun aikoihin tai viimeistään 7-8 aikaan. Onko ulkonäkö jotenkin yhteydessä aamuvirkkuuteen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani oikeasti poikkeuksellisen kauniit naiset (3 kpl) ovat iltavirkkuja. Tuskin siis on yhteydessä toisiinsa nämä asiat.

Vierailija
2/9 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Kyllä minä olin kaunis vielä silloin kun sain aamuisin nukkua ja toteuttaa luontaista rytmiäni. Tunnen monta kaunista aamunukkujaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla varmaan liittyy urheiluun ja kurinalaisuuteen mutta tietääkö joku miksi nukkumista pidetään pahana asiana?

Vierailija
4/9 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki, mutta ainakin itse priorisoin kunnollisen itseni laittamisen (hiukset ja meikki) unen edelle arkisin. Olen äärimmäisen iltavirkku ja arkisinkin menen nukkumaan vasta klo 2-3 aikaan. Herään kuitenkin 6:30 että ehdin ulkoiluttaa kunnolla koirat, syödä aamupalan, käydä suihkussa, laittaa hiukset ja meikata, jotta ehdin klo 9:ksi töihin. Sen verran kovilla stressikierroksilla hyrrään töissä että ei todellakaan silti edes väsytä. Ja viikonloppuna 12 tunnin unet.

Vierailija
5/9 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ihmetellyt mikä nukkumisessa on muka niin syntistä vieläkin. Nukkuminenhan edistää hyvinvointia. Mun mielestä ihmisen tulee nukkua kun väsyttää. Toisilla väsyttää iltaisin ja toisilla aamuisin.

Vierailija
6/9 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös ihmetellyt mikä nukkumisessa on muka niin syntistä vieläkin. Nukkuminenhan edistää hyvinvointia. Mun mielestä ihmisen tulee nukkua kun väsyttää. Toisilla väsyttää iltaisin ja toisilla aamuisin.

No niinhän sitä tulisi nukkua, mutta kun töihin pitää mennä aamulla vaikka luonnollinen kello käskisi nukkumaan klo 3-4 yöllä ja heräämään puolenpäivän paikkeilla...

Vierailija
7/9 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän sitä tulisi nukkua, mutta kun töihin pitää mennä aamulla vaikka luonnollinen kello käskisi nukkumaan klo 3-4 yöllä ja heräämään puolenpäivän paikkeilla...

Mutta edes vapaalla ollessaan. Lähinnä ihmettelen, miksi aamulla nukkuvia pidetään vieläkin huonompina ihmisinä ja nyt joku näemmä myös rumempina.

Vierailija
8/9 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös

Vierailija
9/9 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta edes vapaalla ollessaan. Lähinnä ihmettelen, miksi aamulla nukkuvia pidetään vieläkin huonompina ihmisinä ja nyt joku näemmä myös rumempina.

Aloin tuntea syyllisyyttä aamu-unisuudesta sen jälkeen, kun sain lapsia. Moni "kunnollinen" lapsiperhe oli jo syönyt aamupalan, pitänyt leikkihetken, tehnyt kävelyretken ja oli aloittelemassa aamupäivän aikana hautunutta lounasta, kun meidän poppoo unihiekat silmissä vasta lappoi aamupalaa suuhun.

Eikä siinä mitään, kukin perhe tavallaan, mutta putosimme kyllä kaikenlaisesta lapsiperheiden ap-toiminnasta, kun en viitsinyt sitä luontaisen aikatauluni vastaista kieli vyön alla kello kädessä juoksemista.

Mitä kauneuteen tulee, tai omassa tapauksessa enemmänkin nätteyteen, oman ajan ottaminen iltaisin yöunien kustannuksella on rumentanut mua väsyneellä olemuksella. Mutta siihen liittyy muutakin kuin pelkkä iltavirkkuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän