Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikaohjeet miehen hankkimiseen..ööh näinkö se toimii?

Vierailija
22.08.2018 |

Jos olette näin yksinkertaisia mitä tässä annetaan ymmärtää, niin eihän miul sitte ole mittää hättää vanhoina päivinäni!

Pikaohjeet miehen hankkimiseen

"Toimi näin:

1.Tee Tinder tms. deittiprofiili tai vaihtoehtoisesti mene kaupunkisi yön vilkkuviin värivaloihin muutaman 2. rentouttavan viinilasin jälkeen.

3. Observoi tarjonta.

4. Valitse mielestäsi Top-3 ”kermat kakun päätä.”

5. Tee lopullinen valinta.

Ilmaise valinnan kohteelle päätöksesi. Älä kysy, ilmoita"

Näinkö se käy? Ei täällä päin ainaskaan..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän asia riipu aika paljon myös naisesta, onko hän mukava ja synkkaako ja viehättääkö hän ulkoisesti :D

M24

Vierailija
2/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla lailla meikä mandoliini ainakin napattiin, kysylemäti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hoikka ja kauniskasvoinen, pitkähiuksinen ja hillityn tyylikäs. Ole koulutettu ja hauska.

Noin. Ei se tuon vaikeampaa ole.

Noin siis saa komean miehen.

Jos kelpaa joku peruspena vaan, niin sitten riittää, että olet olemassa.

Vierailija
4/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisille naisille se käy just noin. Siis niille ihan oikeasti missinnäköisille.

Ei niille, jotka luulee olevansa kuumia kahden sentin meikkikerroksessaan ja slutahtavissa kuteissaan.

Vierailija
5/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kauniille ja isotissisille. Itse rumana ja tissittömänä 30-v naisena en ole yhdellekkään miehelle suhteeseen kelvannut.

Vierailija
6/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vielä helpommin näin:

Mene ulos, valkkaa sopiva mies ja lähesty häntö.

Vierailija
7/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl jos joku sotanorsu tulis ilmoittaa et ny oot mun niin ei toimis tää meno.

Vierailija
8/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinpiirtein niin se käy, aloitusrepliikki voi olla se klassinen "mennäänkö meille vai teille". Toimi aina, nyt vanhemmiten en ole kokeillut. Enkä ole edes rintava tai pitkähiuksinen ollut koskaan mutta hoikka ja kai aika hauskakin.

Vierailija
9/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hoikka ja kauniskasvoinen, pitkähiuksinen ja hillityn tyylikäs. Ole koulutettu ja hauska.

Mitä naiset sitten ulisee aina kun ei löydy miestä? Rima liian korkea vs oma taso?

Vierailija
10/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii kyllä jos näytät hyvältä.

Vierailija
11/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei toimi "hitaasti syttyvälle" introverttinaiselle, koska en ensinäkemältä kiinnostu kenestäkään tarpeeksi. Ihastuminen/kiinnostuminen tapahtuu sitten kun jo tunnen toista jonkin verran. Eli ainoa mahdollisius työn/harrastusten/yhteisten tuttavien kautta.

Vierailija
12/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei toimi "hitaasti syttyvälle" introverttinaiselle, koska en ensinäkemältä kiinnostu kenestäkään tarpeeksi. Ihastuminen/kiinnostuminen tapahtuu sitten kun jo tunnen toista jonkin verran. Eli ainoa mahdollisius työn/harrastusten/yhteisten tuttavien kautta.

Oo sitten ilman. T. Menevä nainen 25v

Vierailija
13/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikilla komeilla miehilläkö on tuollainen nainen?

Vierailija
14/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on toiminut ihan hyvin vähän hitaampi menetelmä , sillä en ole irtopanojen perässä. Eli samat ohjeet kuin naisettomuuttaan valittaville miehille. Hanki elämä, nauti siitä ja pidä itsestäsi. Laajenna sosiaalista verkkoasi ja ole avoimin mielin kiinnostunut kanssaihmisistäsi. Aina on joku erityinen löytynyt niin halutessani. Enkä edes ulkonäöllä, rintojen koolla tms voi kehua. Tavisikä tavis olen.

Vierailija
15/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ohje naiselle: Ole alasti, tuo kaljaa. Ei oo vaikeeta.

Vierailija
16/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on toiminut ihan hyvin vähän hitaampi menetelmä , sillä en ole irtopanojen perässä. Eli samat ohjeet kuin naisettomuuttaan valittaville miehille. Hanki elämä, nauti siitä ja pidä itsestäsi. Laajenna sosiaalista verkkoasi ja ole avoimin mielin kiinnostunut kanssaihmisistäsi. Aina on joku erityinen löytynyt niin halutessani. Enkä edes ulkonäöllä, rintojen koolla tms voi kehua. Tavisikä tavis olen.

En mäkää mut en jaksa mtn jahkailupöhköilyäkään.

Vierailija
17/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkää mut en jaksa mtn jahkailupöhköilyäkään.

Tyydy sitten pelkkiin jämiin.

Vierailija
18/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se joo menikin. Ihan turhaan sinkkuna ollessa velloin kelpaamattomuuden kuplassa!

Vierailija
19/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se menee todella kauniille naisille samoin kuin todella komeille miehillekin. Muilla on vaikeampaa.

Vierailija
20/26 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla lailla meikä mandoliini ainakin napattiin, kysylemäti.

Meikä mahdoliini? 

Naista ilmeisesti kiinnosti hyvin tavallinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän