Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko matalaäänisillä naisilla isompi klitoris?

Vierailija
21.08.2018 |

?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole.

Vierailija
2/17 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että klitoriksella puhutaan? Hmmm...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitat nyt asioita. Äänihuuli on eri asia kuin häpyhuuli.

Vierailija
4/17 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän DDR:n naisuimareille kasvoi huuliparta ja klitoris kikkelinkokoiseksi. Ja ääni oli myös matala, lähes römisevä.

Vierailija
5/17 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosaltto kirjoitti:

Ei mulla ainakaan ole.

Kumpaa?

Vierailija
6/17 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
7/17 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, mutta aatamin omena saattaa löytyä

Vierailija
8/17 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosaltto kirjoitti:

Ei mulla ainakaan ole.

Kuva olis kiva.

Vierailija
9/17 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äänestä yksin voi mitään päätellä. Hyvin feminiinisen näköisillä naisilla voi olla matala ääni. Voi niillä kyllä olla myös kikuli housuissa.

Vierailija
10/17 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isotissisillä vasen korva pienempi?

Vierailija
11/17 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintoisa teoria. Oma otokseni on vain noin 25, mutta niillä kahdella, joilla oli paljon hernettä isompi klitoriksen näkyvä osa, oli myös keskivertoa matalampi, tosi seksikäs ääni. Mutta klitoriksestahan on lähes 100 % näkymättömissä. Täytyy suurentaa otosta. Halukkaita?

Vierailija
12/17 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaankaan. Mutta kerran olen törmännyt naiseen jolla oli poikkeuksellisen iso klitta, oli jotenkin huikeen kiihottavaa, sitä pystyi "runkata" kuin pientä terskaa. Hyvin kaunis pillu siis kaikessa erityisyydessään

Vierailija
13/17 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi on isompi, 3 mulla on ollut näitä naisia ja yhdellä oli ääni melkein kuin miehellä ja klitoris oli niin iso että ei sitä voinut edes panna, hän joutui aina ottamaan suihin että sai minut tyydytettyä.

Vierailija
14/17 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosaltto kirjoitti:

Ei mulla ainakaan ole.

Ei varmaankaan mutta jos on iso nenä niin on iso kulli

Vierailija
15/17 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta se on hyvinkin mahdollista, sillä matalan äänen ja suuren klitoriksen syy voisi hyvinkin olla sama, nimittäin tavallista korkeampi testosteronitaso naisella. Ennen kuin nyt kukaan käy haukkumaan idiootiksi tms, niin minulla on luonnontieteellinen koulutus, ja toden totta, myös jokaisella naisella on verenkierrossaan pieni määrä testosteronia. Mielenkiintoinen juttu!

Vierailija
16/17 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLS kirjoitti:

En tiedä, mutta se on hyvinkin mahdollista, sillä matalan äänen ja suuren klitoriksen syy voisi hyvinkin olla sama, nimittäin tavallista korkeampi testosteronitaso naisella. Ennen kuin nyt kukaan käy haukkumaan idiootiksi tms, niin minulla on luonnontieteellinen koulutus, ja toden totta, myös jokaisella naisella on verenkierrossaan pieni määrä testosteronia. Mielenkiintoinen juttu!

Mulla normaalia suurempi estrogeenitaso naiseksi ja normaalia pienempi testosteronitaso naiseksi. Mulla on matala ääni ja pieni klitoris. Eli kaikenlaisia yhdistelmiä voi olla, välttämättä suuri klitoris ja matala ääni eivät merkkaa mitään hormonihäiriötä.

Mutta jos naisella on "liikaa" testosteronia (lisämunuaisen toimintahäiriö), voi juurikin tulla oireina matala ääni, kasvanut klitoris, akne, hiustenlähtö, miesmäinen karvoitus yms.

Vierailija
17/17 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemani mukaan, otos n. 200, isoja klitoriksia on vähän, tasan yksi on sattunut kohdalle, hänellä on matala ääni. Kenelläkään muista, ei ole ollut korrelaatiota.