nainen?nautitko kun jalkapohjiasi hierotaan?
Kommentit (32)
Kyllä ja en. Minä olen sillä tavalla omituinen, että en tykkää, kun jalkaterien sivuille kosketaan. Jos pysytään tiukasti varpaissa, kantapäissä, päkiöissä ja siellä jalanpohjan keskellä, kyllä nautin.
Yks mies yritti tehdä vaikutuksen, suuteli ja imi varpaitani. Narsistiksi paljastui, pahimman lajin.
Miten pääsisin hieromaan av mamman jalkoja?
En tiedä, kun ei niitä ole koskaan hierottu. Siis miehennekö niitä hieroo vai jalkahoitaja vai hieroja? Luulisin, että ei tunnu kivalta.
Oi todella!!!! Ihan parasta!! ihan älyttömän rentouttavaa ja tuntuu tosi hyvältä ...mutta ei siis mitenkään seksuaalisessa mielessä... jos sitä ajoit takaa?
N37
Vierailija kirjoitti:
Yks mies yritti tehdä vaikutuksen, suuteli ja imi varpaitani. Narsistiksi paljastui, pahimman lajin.
Onkohan sulla mun ex? Sillä oli joku juttu varpaiden imemiseen ja sitä se olis tehnytkin koko ajan, mutta muuten kaikki koskeminen oli täysin minimissä. En nyt ehkä narskuksi sanoisi, mutta melkoinen kusipää ainakin.
En, vihaan sitä kun jalkojani kosketaan.
Kyllä! Jalkahieronta on ihana esim synttärilahja eikä maksa mitään jos siippa itse tekee!
Uskoisin niin. Mieheni ei sitä ole koskaan tehnyt mutta jalkahoidossa tuntui ihan hyvälle. Toki se on eri asia jos rakas ihminen hieroisi
Imee ja nuolee kyllä varpaita seksin aikana mutta se on eri asia
Miksi ne, jotka eivät pidä jalkojensa räpläämisestä, saavat alapeukkuja?
Saattaisin pitää, mutten pidä jalkojani kauniina. En halua kenenkään näkevän niitä.
Kutian herkästi ja jos jalkoihin koskee niin saatan potkaista. Jatkahoitajalla käyminen on yhtä kärsimystä.
Minusta on ihanaa kun mies hieroo jalkojani varsinkin jos on ollu korkkareissa koko päivän. :) Tää ei ole seksuaalista meillä kuitenkaan, en erityisemmin tykkää jos varpaita imetään tms., se on ihan eri juttu.
En.
N30