Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liike Nyt ja kansalaisten ääniä "kuuntelemassa" läpikokoomuslaiset businesmiehet. :D Sallikaa mun nauraa!

Vierailija
21.08.2018 |

Tuo on jotenkin niin hatara, epäuskottava ja tuulesta temmattu koko juttu. Hjallis, Jungner, Jethro ja Sedu Koskinen XD XD

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on porukkaa, jotka ihan itse ovat tehneet businestä, tai ansiotyötä.

Toisin kuin vihervassarien yliopistokuplaan jumittaneet apurahatyöllistetyt.

Sitte ku vielä tietäs mitä tollaset "vihervassarit" on, kun ei sellasta ryhmää ole olemassakaan, muuta ku persulin päiväunissa.

Ihan demareita ollaan, mutta asevelisosialisteja. Jos tiedät?

Ja häh? 

Vierailija
22/37 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitte ku vielä tietäs mitä tollaset "vihervassarit" on, kun ei sellasta ryhmää ole olemassakaan, muuta ku persulin päiväunissa.

Ja häh? 

KVG, piltti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta missä ihmeessä on Jari Sarasvuo? Kuuluisi ehdottomasti tuohon porukkaan. 

Cheek olisi selkeästi tuon puolueen "miehiä". Sarasvuon kanssa voisivat kilpaa huutaa minä, minä, minä.

Vierailija
24/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai valtion tukia saavat muka markkinaliberaalit. Hallituksen porvaripuolueet ovat tosiasiassa pahempia sosialisteja kuin vihervassarit ovat koskaan olleet eli rehdimpiä nämä Liike nyt -liikkeen tyypit ainakin tuossa mielessä on. Ette taida täällä nyt muutenkaan ihan ymmärtää tuota konseptia ja ajatusta tuon liikkeen takana. Turha myöskään vähätellä tuota porukkaa, sillä maailmaa eivät muuta laumassa määkivät lampaat vaan juurikin pelottomat individualistit, joille usein ainakin aluksi naureskellaan. Annetaan mahdollisuus ja katsotaan josko tuosta sikiäisi edes jotakin uutta poliittiselle kentälle, joka on nykymuodossaan melkoisen surkeassa jamassa. Tämä siis laajemminkin eli ei vain sinulle jonka kirjoitukseen vastasin.

Vierailija
26/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se aleksi valavuori on, en ole saanut selvää, jokatapuksessa sopisi noiden kanssa samaan sakkiin.

piiri pieni pyörii. 

Vierailija
27/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä puolue on melkoinen vitsi. Ei kukaan voi ottaa niitä tosissaan.

Vierailija
28/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan valmis Junger on kuuntelemaan kansalaisten mielipidettä elintasosiirtolaisuuden suhteen?

Vierailija
29/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, jatkosodan veteraanejakin palstalla.

Vierailija
30/37 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on mennyt maku kokoomukseen joka on aika puhdas vaali- ja pyrkyripuolue nykyään. Nuo miehet on yrittäjiä joilla on kovat näytöt osaamisesta, toisin kuin peruskokkareilla nykyään. Jos vielä Lepomäki hyppää niihin niin äänestän.

Miten julkisuutta säästeliäästi käyttävä Lepomäki sopisi noiden muiden seuraan?

Vierailija
31/37 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai valtion tukia saavat muka markkinaliberaalit. Hallituksen porvaripuolueet ovat tosiasiassa pahempia sosialisteja kuin vihervassarit ovat koskaan olleet eli rehdimpiä nämä Liike nyt -liikkeen tyypit ainakin tuossa mielessä on. Ette taida täällä nyt muutenkaan ihan ymmärtää tuota konseptia ja ajatusta tuon liikkeen takana. Turha myöskään vähätellä tuota porukkaa, sillä maailmaa eivät muuta laumassa määkivät lampaat vaan juurikin pelottomat individualistit, joille usein ainakin aluksi naureskellaan. Annetaan mahdollisuus ja katsotaan josko tuosta sikiäisi edes jotakin uutta poliittiselle kentälle, joka on nykymuodossaan melkoisen surkeassa jamassa. Tämä siis laajemminkin eli ei vain sinulle jonka kirjoitukseen vastasin.

Mun mielestä noilla ei ole mitään saumaa käyttää slogania jonka mukaan muka "kuuntelevat kansaa". Ihan haistapaska höpötystä. Ei ole lainkaan uskottavaa tuonporukan suusta kuultuna. Dollarit niillä vaan vilkkuu silmissä. Se kuuntelu loppuu heti kun on saatu tarpeeksi ääniä ja tilaa   eduskunnassa

Vierailija
32/37 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä noilla ei ole mitään saumaa käyttää slogania jonka mukaan muka "kuuntelevat kansaa". Ihan haistapaska höpötystä. Ei ole lainkaan uskottavaa tuonporukan suusta kuultuna. Dollarit niillä vaan vilkkuu silmissä. Se kuuntelu loppuu heti kun on saatu tarpeeksi ääniä ja tilaa   eduskunnassa

Jos olisivat rehellisiä, niin eivät kyllä vetoaisi "kansaan". Kansa on noista niin kaukana kun vain voi olla .

"Auttakaa meitä saamaan ovet auki eduskuntaan, ni saadaan valtaa ja kunniaa ja massit omiin taskuihin" tää ois enemmänkin heidän slogan. 

Tuo on rosvojengi. Mustalaishjoukko. 

Vierailija
33/37 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jotenkin niin hatara, epäuskottava ja tuulesta temmattu koko juttu. Hjallis, Jungner, Jethro ja Sedu Koskinen XD XD

Tuohon koplaan sopisi kuin nenä päähän naisjäseneksi tuksu tukiainen.

Susanna Koski tulee varmasti olemaan mukana tässä pelleporukassa.

Vierailija
34/37 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta missä ihmeessä on Jari Sarasvuo? Kuuluisi ehdottomasti tuohon porukkaan. 

Sarasvuo on liian fiksu lähtemään mukaan tuollaiseen. Sarasvuo voi olla kyllä välillä ärsyttävä, mutta se on kuitenkin aika fiksu tyyppi.

Vierailija
35/37 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisivat rehellisiä, niin eivät kyllä vetoaisi "kansaan". Kansa on noista niin kaukana kun vain voi olla .

"Auttakaa meitä saamaan ovet auki eduskuntaan, ni saadaan valtaa ja kunniaa ja massit omiin taskuihin" tää ois enemmänkin heidän slogan. 

Tuo on rosvojengi. Mustalaishjoukko. 

Tama joukko varmastikkin haluaisi purkaa saannostoa. Selkeasti kapitalistinen ryhma.

Hienoa on etta kaikki ovat tehneet itse rahansa.

Vierailija
36/37 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/37 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike Nyt vaikuttaa vähän samanlaiselta feikiltä kuin PerusSuomalaiset, kaikki ei ole sitä mitä päällepäin näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä