Liike Nyt ja kansalaisten ääniä "kuuntelemassa" läpikokoomuslaiset businesmiehet. :D Sallikaa mun nauraa!
Tuo on jotenkin niin hatara, epäuskottava ja tuulesta temmattu koko juttu. Hjallis, Jungner, Jethro ja Sedu Koskinen XD XD
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on porukkaa, jotka ihan itse ovat tehneet businestä, tai ansiotyötä.
Toisin kuin vihervassarien yliopistokuplaan jumittaneet apurahatyöllistetyt.
Sitte ku vielä tietäs mitä tollaset "vihervassarit" on, kun ei sellasta ryhmää ole olemassakaan, muuta ku persulin päiväunissa.
Ihan demareita ollaan, mutta asevelisosialisteja. Jos tiedät?
Ja häh?
KVG, piltti.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä ihmeessä on Jari Sarasvuo? Kuuluisi ehdottomasti tuohon porukkaan.
Cheek olisi selkeästi tuon puolueen "miehiä". Sarasvuon kanssa voisivat kilpaa huutaa minä, minä, minä.
Vierailija kirjoitti:
Tai valtion tukia saavat muka markkinaliberaalit. Hallituksen porvaripuolueet ovat tosiasiassa pahempia sosialisteja kuin vihervassarit ovat koskaan olleet eli rehdimpiä nämä Liike nyt -liikkeen tyypit ainakin tuossa mielessä on. Ette taida täällä nyt muutenkaan ihan ymmärtää tuota konseptia ja ajatusta tuon liikkeen takana. Turha myöskään vähätellä tuota porukkaa, sillä maailmaa eivät muuta laumassa määkivät lampaat vaan juurikin pelottomat individualistit, joille usein ainakin aluksi naureskellaan. Annetaan mahdollisuus ja katsotaan josko tuosta sikiäisi edes jotakin uutta poliittiselle kentälle, joka on nykymuodossaan melkoisen surkeassa jamassa. Tämä siis laajemminkin eli ei vain sinulle jonka kirjoitukseen vastasin.
Mikä se aleksi valavuori on, en ole saanut selvää, jokatapuksessa sopisi noiden kanssa samaan sakkiin.
piiri pieni pyörii.
Tämä puolue on melkoinen vitsi. Ei kukaan voi ottaa niitä tosissaan.
Kuinkahan valmis Junger on kuuntelemaan kansalaisten mielipidettä elintasosiirtolaisuuden suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitte ku vielä tietäs mitä tollaset "vihervassarit" on, kun ei sellasta ryhmää ole olemassakaan, muuta ku persulin päiväunissa.
Ihan demareita ollaan, mutta asevelisosialisteja. Jos tiedät?
Oho, jatkosodan veteraanejakin palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on mennyt maku kokoomukseen joka on aika puhdas vaali- ja pyrkyripuolue nykyään. Nuo miehet on yrittäjiä joilla on kovat näytöt osaamisesta, toisin kuin peruskokkareilla nykyään. Jos vielä Lepomäki hyppää niihin niin äänestän.
Miten julkisuutta säästeliäästi käyttävä Lepomäki sopisi noiden muiden seuraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai valtion tukia saavat muka markkinaliberaalit. Hallituksen porvaripuolueet ovat tosiasiassa pahempia sosialisteja kuin vihervassarit ovat koskaan olleet eli rehdimpiä nämä Liike nyt -liikkeen tyypit ainakin tuossa mielessä on. Ette taida täällä nyt muutenkaan ihan ymmärtää tuota konseptia ja ajatusta tuon liikkeen takana. Turha myöskään vähätellä tuota porukkaa, sillä maailmaa eivät muuta laumassa määkivät lampaat vaan juurikin pelottomat individualistit, joille usein ainakin aluksi naureskellaan. Annetaan mahdollisuus ja katsotaan josko tuosta sikiäisi edes jotakin uutta poliittiselle kentälle, joka on nykymuodossaan melkoisen surkeassa jamassa. Tämä siis laajemminkin eli ei vain sinulle jonka kirjoitukseen vastasin.
Mun mielestä noilla ei ole mitään saumaa käyttää slogania jonka mukaan muka "kuuntelevat kansaa". Ihan haistapaska höpötystä. Ei ole lainkaan uskottavaa tuonporukan suusta kuultuna. Dollarit niillä vaan vilkkuu silmissä. Se kuuntelu loppuu heti kun on saatu tarpeeksi ääniä ja tilaa eduskunnassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä noilla ei ole mitään saumaa käyttää slogania jonka mukaan muka "kuuntelevat kansaa". Ihan haistapaska höpötystä. Ei ole lainkaan uskottavaa tuonporukan suusta kuultuna. Dollarit niillä vaan vilkkuu silmissä. Se kuuntelu loppuu heti kun on saatu tarpeeksi ääniä ja tilaa eduskunnassa
Jos olisivat rehellisiä, niin eivät kyllä vetoaisi "kansaan". Kansa on noista niin kaukana kun vain voi olla .
"Auttakaa meitä saamaan ovet auki eduskuntaan, ni saadaan valtaa ja kunniaa ja massit omiin taskuihin" tää ois enemmänkin heidän slogan.
Tuo on rosvojengi. Mustalaishjoukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jotenkin niin hatara, epäuskottava ja tuulesta temmattu koko juttu. Hjallis, Jungner, Jethro ja Sedu Koskinen XD XD
Tuohon koplaan sopisi kuin nenä päähän naisjäseneksi tuksu tukiainen.
Susanna Koski tulee varmasti olemaan mukana tässä pelleporukassa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä ihmeessä on Jari Sarasvuo? Kuuluisi ehdottomasti tuohon porukkaan.
Sarasvuo on liian fiksu lähtemään mukaan tuollaiseen. Sarasvuo voi olla kyllä välillä ärsyttävä, mutta se on kuitenkin aika fiksu tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisivat rehellisiä, niin eivät kyllä vetoaisi "kansaan". Kansa on noista niin kaukana kun vain voi olla .
"Auttakaa meitä saamaan ovet auki eduskuntaan, ni saadaan valtaa ja kunniaa ja massit omiin taskuihin" tää ois enemmänkin heidän slogan.
Tuo on rosvojengi. Mustalaishjoukko.
Tama joukko varmastikkin haluaisi purkaa saannostoa. Selkeasti kapitalistinen ryhma.
Hienoa on etta kaikki ovat tehneet itse rahansa.
Liike Nyt vaikuttaa vähän samanlaiselta feikiltä kuin PerusSuomalaiset, kaikki ei ole sitä mitä päällepäin näyttää.
Ja häh?