Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua jo 2 kk kestänyt yskä?

Vierailija
21.08.2018 |

Ab kuurin söin kun poskiontelotulehdus oli myös. Nyt lähete labraan ja röntgeniin. 318

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli jo 3kk yskä, keuhkoröntgen paljasti keuhkoputkentulehduksen.

Antibioottikuurilla talttui nopeasti.

Keuhkoputkentulehdus ei näy keuhkokuvassa. Koska keuhkokuva oli normaali, nimettiin yskäsi (vain) keuhkoputkentulehdukseksi. 

Kyllä se voi näkyä. Minulla oli rötgenlääkäri kirjoittanut kuviin, että toisella puolella keuhkoputkissa näkyy juosteisuutta, joka sopii keuhkoputkentulehdukseen. Keuhkoputket oli ilmeisesti täynnä limaa. Lääkäri epäili keuhkokuumetta.

Vierailija
22/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma. Tai työpaikan/koulun/kodin home- ja sienivauriot / kosteusvauriot. Siitä usein myös kehittyy astmakin, mutta ennen sen puhkeamista voi ilmetä pitkittynyttä yskää ja monia muita oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykoplasma!

Vierailija
24/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma, refluksi, sisäilmaongelma? Mykoplasma myös aiheuttaa todella pitkään kestävää yskää. 

Vierailija
25/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi limainen yskä viikkoa ennen juhannusta. Lääkärissä olen käynyt 2 kertaa, kun yskiminen haittaa nukkumista. Toisella lääkärikäynnillä määrättiin antibioottia mutta ei se auttanut. Muutama työkaveri ja pari sukulaista on myös kertonut että heillä on pitkään jatkunutta yskää.

Vierailija
26/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on joku minkä saa lääkkeillä hoidettua pois. Yöt saan nukuttua ihan hyvin. Mitä enemmän puhun niin sitä enemmän yskin. Ap

Vierailija
27/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän