Mistä voi johtua jo 2 kk kestänyt yskä?
Ab kuurin söin kun poskiontelotulehdus oli myös. Nyt lähete labraan ja röntgeniin. 318
Kommentit (27)
Astma. Tai työpaikan/koulun/kodin home- ja sienivauriot / kosteusvauriot. Siitä usein myös kehittyy astmakin, mutta ennen sen puhkeamista voi ilmetä pitkittynyttä yskää ja monia muita oireita.
Astma, refluksi, sisäilmaongelma? Mykoplasma myös aiheuttaa todella pitkään kestävää yskää.
Mulla alkoi limainen yskä viikkoa ennen juhannusta. Lääkärissä olen käynyt 2 kertaa, kun yskiminen haittaa nukkumista. Toisella lääkärikäynnillä määrättiin antibioottia mutta ei se auttanut. Muutama työkaveri ja pari sukulaista on myös kertonut että heillä on pitkään jatkunutta yskää.
Toivottavasti on joku minkä saa lääkkeillä hoidettua pois. Yöt saan nukuttua ihan hyvin. Mitä enemmän puhun niin sitä enemmän yskin. Ap
Kyllä se voi näkyä. Minulla oli rötgenlääkäri kirjoittanut kuviin, että toisella puolella keuhkoputkissa näkyy juosteisuutta, joka sopii keuhkoputkentulehdukseen. Keuhkoputket oli ilmeisesti täynnä limaa. Lääkäri epäili keuhkokuumetta.