Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en OPI!

Vierailija
21.08.2018 |

Äh! Minun on turha opiskella. Minun paikkani on matalassa suorittavassa työssä... En vain osaa enää! Olen kuitenkin peruskoulun jälkeen opiskellut lukiossa ja AMK:ssa. Peruskoulussa kaikki sujui vielä hyvin, mutta lukio oli liukumäki, jossa alussa olin korkealla ja opinnot eteni tuttuun tyyliin. Ei nyt mitenkään läpihuutojuttuna, mutta runsas lukeminen on aina kuulunut asiaan minulla, ja silloin se vielä tuottikin tulosta. Lukion aikana panostus ei enää auttanut, vaan arvosanat lähtivät laskuun. Sen verran "hyvin" meni kuitenkin, että pääsin ammattikorkeakouluun. Sen pääsin läpi lähinnä temppuilemalla ja kekseliäisyydellä, en niinkään siksi että olisin oppinut jotain. Eli siitä tutkinnosta ei kauheasti ole hyötyä työelämässä. Miksi hukkasin aikaani vuosia tähän rämpimiseen. Olisi pitänyt heti pyrkiä töihin, joissa ei tarvitse mitään muuta tietoa kuin käytännön osaamista. Enpä tiedä miten sekään puoli minulla käy, en kuitenkaan koskaan ole ollut mikään käsillä tekijä. No, parempi jättää valittaminen nyt tähän. Miten oppimisen taito voi yhtäkkiä vain hävitä? Mitään elämänmuutosta ei ollut samaan aikaan meneillään, eikä muutakaan ilmeistä syytä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä