Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outoa, että erilaiset mieltymykset ovat niin uusi juttu XD Kun en syty autottomuudesta niin en syty

Vierailija
21.08.2018 |

Samoin esimerkiksi tiukat housut miehellä ovat todella epäviehättävät XDD.

En myöskään tapailisi värikkäisiin vaatteisiin pukeutuvaa miekkosta. En vegaania. En hippiä. En pitkätukkaa...

Autottomuus on vain yksi asia, joka ei kertakaikkiaan iske minuun ollenkaan!! Siksi annan pakit autottomille pikkupojille.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul oli joskus auto mut se pöllittii eikä mul oo varaa ostaa uutta se oli niiku sellane vanha auto jos on semmoset ikkunan avaus vivut mut sit se vaa yhen kerra vietii kaupa pihast vaik mä laitoin sen lukkoon

Vierailija
2/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kova ja ärsyyntynyt mies kirjoitti:

mul oli joskus auto mut se pöllittii eikä mul oo varaa ostaa uutta se oli niiku sellane vanha auto jos on semmoset ikkunan avaus vivut mut sit se vaa yhen kerra vietii kaupa pihast vaik mä laitoin sen lukkoon

Huono trolli, hyvä nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai minullakin joitain fetissejä ja/ tai asioita joita toivon, että kumppanillani (naisella) on. Mutta auto ei kuulu niihin.

Vierailija
4/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kova ja ärsyyntynyt mies kirjoitti:

Huono trolli, hyvä nainen.

eiks trolli oo se internet meme jos se joku piirretty pää laulaa sitä outoo lauluu ja mä en oo nainen miks sä yrität tollein haastaa riitaa mä vaa yritän keskustella

Vierailija
5/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit opetella kirjoittamaan ja valittaa vasta sitten

Vierailija
6/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on yksinäinen palstapersumies.

Vierailija
7/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit opetella kirjoittamaan ja valittaa vasta sitten

mut eks sä jo nää et mä osaan kirjottaa jos mä en osais kirjottaa mä en ees nyt ois pistämässä tätä kommenttii sulle mä en oikeesti tajuu et miks kaikki yrittää täällä aina haukkuu mua

Vierailija
8/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosannista päätellen en sinuna pojittelisi ketään...

Vierailija
9/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus vaatimuksiin. Ei kannatta tyytyä liian vähään.

Vierailija
10/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kai minullakin joitain fetissejä ja/ tai asioita joita toivon, että kumppanillani (naisella) on. Mutta auto ei kuulu niihin.

Miehillä on ihan tylsiä ja noloja fetisseja tyyliin joku kusipaskafetissi 😂😂😂 Auto on sentään käytännöllinen.

Vierailija
11/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on ihan tylsiä ja noloja fetisseja tyyliin joku kusipaskafetissi 😂😂😂 Auto on sentään käytännöllinen.

Se voi olla myös epäkäytänöllinen riippuen vähän siitä missä asuu.