Kardashianin luxuksen esittelyn idea?
Voisiko joku selittää, mitä tämä perhe Kardashian oikein esittää tavismaailmalle?
Että kunhan esittelee perheen tyhjänpäiväisiä skriptattuja keskusteluja ja ostelee kaikkea kivaa, kivoja taloja ja huonekaluja, matkustelee tv yhtiöiden piikkiin ympäri maailmaa - luo bisnestä ''self made'' brandilla vrt Kylie - huulipunat - kun ensin on liftattu show bisneksellä taivaisiin - hölmö väki ostelee sadoilla miljoonilla huulipunia -
Mitä tämä show on esittävinään?
Katsokaa, miten helppoa on olla (show) kapitalisti ja rahaa tulee ikkunoista ja ovista. Siinä yhdet 75 000 korvikset (Kim) ei tunnu missään, kun ne vakuuttamattomina tipahtaa mereen uidessa ( Some people are dying > Kourtney> social justice warrior) .
Laiskat.
Miksette pistä omaa tv showta pystyyn ja kerää satoja miljoonia?
Kommentit (6)
Se on sarja jolla yritetään viedä pois huomio maailmassa tapahtuvasta epäoikeudesta ja varallisuuden harvoille keskittymästä tavallaan sylkemällä päin naamoja..
Kendall on melko vastenmielinen. Just sellainen 20v, joka on tietävinään kaikesta kaiken. Koska malli.
Mä en oo katsonut koskaan tuota ohjelmaa, mutta muistan, kun luksuksen esittely alkoi. MTV:llä (siis Music television) oli näitä sarjoja, kuten The Fabulous Life of... ja Cribs, joiden tarkoituksena oli varmaankin lisätä ihmisten kuluttamista. Mä muistan, kun joskus vuosituhannen taitteessa esiteltiin Victoria Beckhamin Luis Vuitton -kassia jossain iltalehdessä, että ette ikinä usko, miten paljon tämä laukku maksaa, ja vähän naureskeltiin, että onpa hassua maksaa noin paljon tuollaisesta aika rumasta laukusta. Pari vuotta noita luksustuotteiden esittelyä tosi-tv-ohjelmissa, ja yhtäkkiä "kaikki" halusivatkin niitä kasseja.
En mä nyt mihinkään salaliittoteorioihin, mutta kyllä mä luulen, että tuo oli ihan laskelmoitu juttu. Sillähän on saatu kulutus nousuun. Jee.
Vierailija kirjoitti:
Se on sarja jolla yritetään viedä pois huomio maailmassa tapahtuvasta epäoikeudesta ja varallisuuden harvoille keskittymästä tavallaan sylkemällä päin naamoja..
TV – weapon of mass distraction. Kyllä se on ihan totta.
En tiedä miksi mutta katsoin YouTubesta Kylien laukkukokoelman esittelyvideon ja järkytyin miten RUMIA kaikki hänen designer veskansa ovat. En myöskään ymmärrä Birkinien hametrausta kun jokainen vähänkin varakkaampi keräilee niitä ympäri maailman. Kenelle he sitten myyvät sijoituslaukkunsa kun jokaisella nousukkaalla, julkkiksella ja miljönäärillä on jo omasta takaa kaapit pullollaan näitä samoja tylsiä laukkuja?
12 vuotta pyörinyt sarja huh huh..
Mamma on prostituoinut koko perheen - ei ihme, että Rob sairastui. Ja se trans mies.