Ideoita, mitä tehdä yksin ennen parisuhdetta ja lapsia?
Olen siis 28-vuotias ja erosin puoli vuotta sitten ensimmäisestä suhteestani. Ei se suhde kestänyt hirveän kauaa, mutta romahdin silti, koska toiveet olivat hyvin suuret. Nyt olen saanut itseäni vähitellen kasaan ja on alkanut hieman jo nähdä valoa. Olen käyttänyt niin ison osan nuoruudestani parisuhteen haikailuun, että nyt saa riittää. Haluaisin nyt nähdä ja kokea yksin kaikkea mahdollista, joten kaikki ideat otetaan vastaan.
Mitään miehiin liittyviä säätöjä tai muita en halua kokea, koska tiedän haluavani nimenomaan kunnon parisuhteen ja myöhemmin perheen. Eli nyt kaikkia ideoita vaan mitä mieleen tulee! Tai kerro vaikka mitä itse teit mun ikäisenä jos et ollut parisuhteessa? :) Mitä kannattaa tehdä ennen perhe-elämää?
Kommentit (5)
Onpas sulla kummallinen asenne ja pakkomielle parisuhteeseen, siitä kannattaisi tosiaan päästä eroon. Mutta miten ei nuori ihminen itse tiedä mikä kiinnostaa ja mitä huvittaa tehdä? Sä saat tehdä ihan mitä haluat! Opiskele, matkusta, harrasta, urheile, muuta vaikka ulkomaille joksikin aikaa. Kannattaa todellakin tutustua itseensä ennen kuin väkisin hommautuu parisuhteeseen ja äidiksi.
Sinun ikäisenäsi olin kolme vuotiaan lapsen äiti ja eroamassa avioliitostani. Seuraavien vuosien ajan opiskelin, tein töitä opintojen ohessa, hoidin lasta, biletin lapsettomina viikonloppuinani ja matkustelin lapsen kanssa.
Ennen nykyistä suhdettani olin useita vuosia sinkkuna, osaksi tahtomattani. Keskityin töihin ja harrastuksiin, matkustelin niin paljon kuin rahaa siihen suinkin irtosi. Opiskelin työn ohessa.
Kokeile ulkomailla asumista ja työntekoa. Matkustele laajasti
Opiskella ja hankkia hyvätuloinen ammatti. Säästää ja sijoittaa varallisuutta.
🇺🇦🇮🇱
Muuta ulkomaille, matkustele ja käytät omia rahojasi itseesi. Toki samaa voi tehdä myös sen miehen kanssa ja lapsetkaan eivät haittaa...