Huono suhde, nyt korviani myöten ihastunut toiseen mieheen
Ollaan seurusteltu poikaystäväni kanssa vähän reilu vuosi, mä 20-vuotias ja poikaystävä vuoden vanhempi. Jo pitkään tässä suhteessa on häirinnyt se että en koe saavani tarpeeksi huomiota.
Nykyään tuntuu, että poikaystävä on mieluummin kavereidensa kuin mun kanssa. Inhoan sitä kun joka viikonloppu pitää päästä ryyppäämään ja sitten tullaan kännissä kotiin. Pahimmassa tapauksessa vielä useampi kaveri mukana. Isäni oli alkoholisti, mutta tätähän herra ei suostu tajuamaan.
Ei hellyyttä, ei kehuja. Ilmeisesti pitää mua itsestään selvyytenä. Jos yritän ehdottaa jotain yhteistä tekemistä ja kertoa kokevani yksinäisyyttä, poikaystävä vain suuttuu. Vielä vähemmän hän sietää sitä jos itken tai kerron pahasta olosta. Mielestäni parisuhteeseen kuuluu vastavuoroisuus ja toisen kohtaaminen. Nyt ne eivät toteudu.
Seksikään hänen kanssaan ei enää kiinnosta, kun minkäänlaista arvostusta ja henkistä yhteyttä ei sängyn ulkopuolella ole. Sitten olen poikaystävän mielestä frigidi, pihtari ja ties mitä. Pahimmassa tapauksessa haukutaan jopa lutkaksi tai huoraksi.
Asiat mutkistuivat entisestään kun tutustuin jokin aika sitten erääseen ihanaan mieheen. Mies on 35-vuotias ja tapasin hänet erään yhteisen tuttumme kautta. Tiedän että kuulostaa hullulta, mutta ihastuin välittömästi. Meistä tuli nopeasti hyviä ystäviä.
Tuntuu kamalalta, mutta en saa tuota miestä mielestäni. Hänen kanssaan on todella helppo ja turvallinen olla, olemme jutelleet paljon syvällisiä asioita ja ensimmäistä kertaa koen että joku oikeasti ymmärtää. Kotona poikaystävän kanssa ollessakin ajatukset karkaavat tähän mieheen ja huomaan haaveilevani hänestä.
Mieskin on selvästi kiinnostunut (flirttailee, soittelee usein ja haluaa viettää paljon aikaa kanssani) mutta ei ole tehnyt asialle sen enempää koska tietää että olen parisuhteessa.
Mitä ihmettä teen? En haluaisi satuttaa poikaystävääni, mutta ei tämä voi jatkua näinkään.
Kommentit (13)
Sannikin laulaa leluista ja vahingoista. Anna palaa, elät kuitenkin vain kerran!
Vierailija kirjoitti:
Ei 35v aikuinen mies halua elämäänsä jotain teiniä. Ainakaan vakavaan suhteeseen. Olet pelkkä seksilelu.
20-vuotias ei ole enää teini eikä rakkaus katso ikää kun molemmat ovat aikuisia.
35 v vain tietää mistä naruista vetää
Unohda se 35-vuotias nyt ja mieti omaa parisuhdettasi. Jos nykyinen suhteesi ei ole kunnossa eikä poikaystäväsi halua sitä korjata, lähde ihmeessä! Aika näyttää mitä tapahtuu ja kenen kanssa...
Hyväksikäyttö asetelma on täydellinen. Ei 20 v kanssa kehtaa julkisesti liikkua. Mutta hässimässä varmasti kehtaa käydä.
Tämä sama ketju uudestaan! Etkö tykännyt, kun viime ketjussa sinun kerrottiin vain hakevan tekosyitä pettämiselle haukkumalla poikakaveriasi?
Kuulostat ihan painajaistyttöystävältä, vaikka kuinka koitat esittää poikaystävän huonossa valossa. Kuulostat takertuvaiselta ja kontolloivalta valittajalta.
Poikaystäväsi pakenee uuvuttavaa seuraasi kaverien seuraan.
Vaikutat tosi lapselliselta. Olisko parempi jatkaa barbeilla leikkimistä ja unohtaa suhteet hetkeksi?
Lisäksi kuultiin vain sun versio suhteestasi. Poikaystäväsi saattaisi kertoa ihan eri näkökulman.
Suosittelen vaihtamaan. 35-vuotiaat ovat oppineet kehumaan naistaan.
Vierailija kirjoitti:
35 v vain tietää mistä naruista vetää
Juuri tämä! Jos nyt mietitään suurinta osaa +35v. miehistä, niin aika monella on varmasti lapsia ja vähän erilainen elämänkatsomus, kuin 20v. naisella. Ehkä seksi kelpaa, mutta se henkinen puoli ei välttämättä kohtaa, ellei ole sitten kovin lapsekas mies. Harva parikymppinen edes tietää mitä haluaa elämältään ja on asiat vielä kesken, yli 30-vuotiaalla pitäisi olla jo tiedossa.
Vaikka kuinka koitat saada sympatiat haukkumalla nykyistä ( enkä kyllä ihan usko kaikkeen sanomaasi) niin tosiasia on, että sinun tulee lopettaa nykyinen suhde ennen kuin alat mitään uutta. Muuten olet pettäjä.
Jos se vanhempi mies alkaa kanssasi yhtään mihinkään, hän toimii väärin. Olet vasta lapsi.