Hei
Mie olen 46-vuotias nuori mies tai aiia mies parhaassa vai mitä ootte mieltä? Mie olen jo hetken miettiny et kyl sellane muikkeli tähä rinnalle ois iha jees miun nimi on Tomi mie asun täl hetkel Espoossa asun rivitalossa en omista lemmikkejä enkä LAPSIA ainakaa vielä. Vaikka oisha semmone Tomi junior iha kiva oaitsi ei toi nimi ny ihan pakollinen ole et kelpaa joku muuki. Niin siis mie ettsi jotain 29-48 - vuotiasta muikkelia tähä rinnalle. Jos siis olet vapaa ja valmis tulemaan koe ajalle niin laita viestii tai jotain. Ainii ja mie tykkään kyl enmmän plondeist ku bruneteist vaik onhan molemmissane omat seksikkäät puolensa. Ja no siniset tai ruskeet silmät ois iha jees. Ja mie oon siis jotain noin 176 sentti pitkä et jos sie oisit jotain 160 ja 175 sentin välil ettei meidän junioreista tulis mitään lyhyt kasvusii paskoja. Ainiin ja siun pitää sit osata siivota ja laittaa itelles ruokaa ku mie oon päivä töissä ( iha hyvä palkka jos sitä mietit) niin en siis joka päivä ehi sulle päivällist laitta. Ainii ja miehä painan vaan sen 73.86kg (mittasin äske)